Släkten är värst! :D

Juul, Kuul, Strålande Füül!

image645image648

Nu ska jag bara skriva in lite om JULEN -& den har varit Ûnderbar! :D alla var underbara å glada.
-tillochmed jonas och hans föräldrar tog en julaftons promenad & kom och hämtade mig efter 23 då första julen, hemma, var till enda.


Så mycket god mat att det räcker och blir över i flera veckor, Lax & köTTbullar
skinka och senap, mjukt bröd & tunnbröd, nått för alla!






Vi firade julen hos Mor & Far drack whiskey under granen, bökandes för att hitta fram sina julklappar,
Salmiaki shots i köket och spelade julmusik,
Såg såklart Kalles Jul på TV och lagade god mat hela familjen, åt och drack vin, öppnade presenter och fotade varandra, Skickade MMS till Simones familj på Simone & Malin & Julbordet

image642

Jag fick till&med på Pappa denna fina Tomtedräkten! JUL JUL!

...vi har ju inge snö häär, Jäkla klimatförändringar
..Men ändå, skönt att man inte behöver sitta fast me bilen eller plumsa sig omkring ute,,
men lite snö skulle det ju kunnat bjudas på, till Jul iaf =)

Här kommer lite random, söta julsaker..

image650




& här e lite söta Jul-Nissar (=^___^=)
image644

Till slut tappade pappa koncentrationen å vi var tvungen sluta grupp-fota och fylla på våra snapsglas för en ny runda av "familje mys" HaHaHa

Trevlig Jul!
~ Hoppas ni haft lika mysigt som jag!




image649






image654image640

i Julklapp fick jag bl.a!

Av Jonas ett guldhalsband! *WoW* ;D oväntat av sööötisen

Av ingrid en Bath Jelly Groda + Passionsfrukt-scrub åhhhh passionen ser så ..smaskig ut! ja älskar passion fr.

Av Malin en klippning hos frisören! Söta små grod örhängen -som var just vad jag behövde!

Av Mamma & Pappa en frys! + nu en massa småsaker som stekpanna, nyckelskåp me spegel från EM, skålar från IKEA, IKEA hylla. + massa mer , PARADIS.

Kommer inte ihåg mer saker jag fick just nu....



Saker jag kommit på i efterhand, men glömt att önska:
  • Hår-glitter i guld & silver spray - bra å ha till min silverdress på Nyår.
  • Toapapper ! ! !
  • En Juice Press! -jag har sett för mkt på TV-Shop *asg* massa oldies som dricker juice ..för dom har inga tänder hahahaaa å det är sååå nyttigt


Jag & mamma bakade jättegoda luzzizar


Nu ska jag gå och värma en Lussekatt i brödrosten *tips*
......& se klart:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0