Mysig Tjejkväll utan alko-dryck!

Hej kära dagbok, denna fredag hände inte mycket
..men vi hade en helmysig tjejkväll med film! Jag tog med mig en hemmagjord rachel Ray Bön-dip!
& morötter
Ida hade goa chips och Ingrid hade alla de drycker man kunde önska sig

Filmen var en trevlig thriller om poliser som inte var poliser utan små pojkar som blivit skjutna i ryggen sen läkt såren blivit stora och adopterade av elaka maffiabossar som var den person som till första början sköt dom i ryggen :D ja mycket förvirrande, men ja, en film som varje kille skulle älska, Men malin hata den, jag har sett bättre, ida gilla den å ingrid låg mest å hånglade i soffan me Attila

image700

I dag har jag fått sålt vårat SPCS Företags Bokföringsprogram för 2000:- som e hälften av va vi köpte den för :( men bra ändå å bli av me skiten image699

Jag fick LÖN i dag! Så jäkla nöjd! det vart 100% MER än vad jag brukar få så YEY!

I morgon ska vi på fest hos Rolle & sedan gå några 100m till Insomnia där vi alltid brukar ha kul

Här var jag å Mackan förra gången, JulfeZten :D

image701

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0