Min Födelsedag 10 Nov!

image677 ~ Firade vi med ett Kalas hemma hos oss ! image694





image670






Malin & Ingrid -Bakade en choklad kaka! :D






Jag myste med min nya frys! image691 ;)



-massa Älgkött rymms i den =D
*ho ho ho ho ho ohhh hoo*

image680





















sen så kom Rolle & massa folk, som 'Ante Armando David Vampyra ja folk kryllade upp å ner

image673





Gruppbild

image672

lite av Mig, Malin Rolle & Jonasimage679







Massa folk blev det iaf, sen kom jonas vänner meimage689
Här ser vi Jonas fixa med datan & drinkarnaimage690
Men tog ett ögonblick för att vara me på ett kort image688








Malin & Ingrid kromade sig så fint, malins hår var lockigt/snurrigt och fint

sen fotade vi lite mysbilder med ingrids nya mobilkamera



Här är Finin (vår lilla vän från Irland) vampyra Jag & Ida
~ Han börjar bli mkt bra på swenska fan! & hjälpte oss skriva kul saker i våran KÖTT-bok *asg*
Ida me sin godaste dryck




Ja har inte foton på alla, några va ju i TV-rummet & vi hade bara lite batteri kvar :(
Men vi har visst nå mobil-bilder ...nånstanns =D

Här e en på David iaf!


& lite tårta & Ida med paket



Sen for vi ut på Bishops & hade en jättekul kväll!

~ JA! Där träffade vi Rikard Wolff som var lika treeevlig som vanlig
Jag hälsade ifrån Linda! & pressenterade Ida för honom *asg*
HaHa han var där med 2 andra och vi började diskutera vilka som är kändisar från Luleå,
men vi kom inte på nå, dom sa men han i PLUS Sverker! Men nääääee fan, han e ju från UMEÅ :P Hahahaa
Ja , sen kom Ida på att Maude Adams är ju från Lule! ...men då hade vi redan varit på toa några gånger och så kom Micke & Agneta! & deras vän som jobbade som webb-redaktör på SVT

PS.
Rikard hade inte med sig sin 19åriga man/fru. =)image682
OCH han hade inte sin Änglagård's MC heller ;D image681







Mycket trevlig födelsedag *HahaGaaah*



Vampyra Ida & Jag -fast tvärt om

image675

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0