Club Insomnia!

image716image717
image714


Såå var det äntligen Club Insomnia (nya Dark Angel)
  • kvällens ÖL: 30:-
  • Xider & CUBE: 20:- YEAH!

Det var nästan ingen som skulle festa denna helg :D
Ida Jobbade Ingrid hade barn & hundar att se till,
Malin for till stugan & Marcus skulle på bröllopet*
Helena for till Sthlm & hamnade i sugmärkes sällskap med killar

Rolle hade äntligen fest! & alla bara bangade *oj oj oj*



~ Det hela började med att jag for till Heidi
& vi hade lite middag me Spagetti & Köttfärssås
sen började vi ta en drink & nån ÖL & spelade Guitar hero II & III


Haha Det var kul, ...sist jag spelade G-Hero var på en efterfest hos Dracula, då trodde jag att jag var svinbra ,,men nu insåg jag att, nä det var Machinae Supremacy-Robert som vann då, när vi drack då jäger & spelade och jag trodde jag prickade alla.. fan,men visste då inte att man var tvungen klicka me högerhanden me på den där knappen för att det skulle räknas


Denna gång vann Heidi.. såklart, hon brukar ju nöta varje dag me lill Viggo



(Jonas samlade ihop sina vänner & for sedan direkt till Rolles fest, dit jag kom senare)

Först till vår fest, kom Ante & hans redbull-drickande vän, och en blond tjej som gick svetsar-kursen med Heidi, vi försökte få igång Sing-Star men NEEEEEJ det funkade inte :( fan fan faan
Det som hade varit så kul! :D
Men det kom fler folk, massa med färggrant hår, rockare, & killar med kajal!
Festade på som fan & hade kul med massa folk som kom från Jockmock
Sandra & hennes pojkvän + 2 systrar Isabell & Cecilia,

Dom skulle me på Insomnia så vi fick skjuts in ti stan me Sandras pojkvän som ändå sku dra runt å ragga en sväng, där på festen hade Rolle fått dig en stor TV som han kopplat till datorn och dom satt nu och loopade Cardigans Live , vi tog å drack Screwdriver i köket ! Mmmmm! Klart underskattad drink!






Jag klarade mig rätt bra att hålla mig ifrån alkoholen,, ända tills Jonas vän Jakob drog iväg med mig till baren för 6 st Tequila Shotz hahahaa Ja, Det var jäkligt kul kväll & smockat med folk!

Mackan var här! denna gång utan rock-skägget *snyft* jag tror dom gjort slut HAHAHA



Här är Heidi (& Marica -en som gick i min ES klass)



Jonas vän, Petter anfaller mingelfotografen Pertti som tagit dessa fina bilder*





& Under kvällen dök även det nygifta paret Alina och Emil upp på Insomnia!
men jag såg fan inte till Marcus som var där, bara Rik-Dan, här längst till höger




~ Brudparet myser



Marre och "Xenoton" i kväll i rustning!

Sandra & hennes lillasyster Isabell

Mys & dans, ÖL Cider & trans, fullt ös på dansgolvet

image720



Sen var det efterfest hos Rolle, sedan gick Jag Jakob & Jonas hem i det fina natt vädret, & Laddade hem filmen TeenApe goes to Camp!
image721Vi såg lite arcade-spel dokumentär sen kom Jakob på den brillianta idén att gå hem innan han blivit nykter & bakis
Ha ha trevlig film, ska se den snart nån gång

eller kanske denna Snow Buddies!
*gulligull så man kräks*
Jag tror Teen-Ape vinner dära image718


PS Taco e tillbax ett par veckor innan helena hinner flytta klart image722

image725

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0