Veckan som Gått

Ja i veckan har det hänt mycket!
Polisen gjorde ju en Razzia hos Red Devils, aftonbladet har laddat upp hela veckan med skvaller inför kvällens image812Schlager! som vi ska fira med en fest här på några timmar:D


*Haha* Fina DANCE-MOVES! Vem har sagt att Schlager e smaklöst? *ASG*

Denna hemmagjorda goda KIWI-likör ska jag dricka AS GOD!


& Jag har jobbat Natt varje natt i veckan, 6 dagar fan! :D Yeee
sen när jag kommit hem så har jag varit duktig & städat som fan!
Utan att somna som jag oftast brukar göra, ;)
...jag har varit vaken hela dagen som vanliga människor! Hahaha



Köpt ett Vitrinskåp!
Kolla här:
sen me lite grejjer i:
HÄR är den klara versonen ...


  • fyllt den med mina fina glas, nå silver-glas & några snygga märkes drink glas.
  • Satte på min fina Svart-lackade vas högst upp image796






Målat ett kakfat jag köpt på Kupan för 20 kr:







& gjort en mysig läs-hörna som jag så länge längtat efter!
Ska nog fixa snyggare stol och matta borra upp skåpet på väggen mm Sen när jag får råd =)







För att få plats med läshörnan; tog jag bort det stora glasbordet jag ändå aldrig använder







Jag har även shoppat lite!
Dessa 2 sööta T-shirts på GinaT!









Jaaa Förra helgen var jag ju till Happis, IKEA SkoAffären REPA mm
Där jag köpte dessa söta skor:




Höga Mocka-liknande stövlar 99:-




Roliga, otroligt ful-snygga stövlar i skin-liknande stövel-material 49:-





Klackiskor med snörning och skumma små hål 49:-


Konstiga skotskrutiga skor med svart tåspets .... HAHA

+ 2 par fin-skor till, som jag inte lagt upp foton på än..
......jo här: 49:-
image809& ett par kängor för 99:-
.....som liknande dom här: image811
fast med dragkedja och skridsko-snörning ..som "Madicken hängor typ" :D

Hela bunten var jättesköna ...så jag var tvungen att köpa dem allaimage797
9st par (...men 3 av dom var till lilla Ida) skitbilligt bara några 300:- kostade d mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0