Jag har..

..Shoppat!

image735



En jäkla massa FYND! Moooahahaaaa!

Ett svart&vit randigt bälte på LINDEX för 2,50:- ! Helt sjukt!
..Helt underbart!
ida köpte en silverfärgad glansig väska som kostade nån 20:a

På Ur& Penn var det super rea 10:- för alla Örhängen!
Jag och Ida köpte mner än 10 var, som nu räcker för resten av livet!

~ Så jag Köpte en massa coola, till alla jag känner & alla tillfällen jag kan komma på
HaHa Så nu är det bara att invänta era födelsedagar!


  • Söta handbojjor + Fiskarna! (som alla vill ha Malin ~du får vänta till alla hjärtans dag Hihihiii)


  • lite Irish-style: 4-Klöver i guld.
(ti Petters ära, som flyttade till sin tjej i går,& ska bo där i Irland i 6 månader.)

  • Dessa svarta-stenar-kors tänkte jag sku va naijs på Vampyra
image753


  • Dark Angel-liknande örhängen med en gnistrande sten dinglar & krussidullar





vanliga Ringar med diamant stenar på




  • Sööööta stjärnor i långa rader



Drakar med kors & stanar
~Dessa tänkte jag ge till Ida Keski
..om hon tar sig upp till Luleå i sommar
..vi får hoppas att livet på plantagen' (a.k.a Zlatans jäkla gård, me guld fotbolls-målen och löv som kärringen från NIKE ville att dom skulle skaka ner från träden:
För att det såg "bättre ut utan löv "...HAHA! idioter!)
..inte drar ut på övertid eller nått image750



  • Dessa var stora och fula, tyckte jag först
....men var dom riktigt snygga med en svart klänning!




Roliga Vita Flamingo fågel örhängen
+ Hjärtan som är 4 sidiga med stenar på varje sida
(2 svarta & två silver sidor)





Stjärnor som svajjar guld & silver



  • Sjöstjärna & nått löv liknande örhänge där till vänster


Detta var bara några av alla de fina sakerna jag köpte, kan inte avslöjja för mycket här nu..

  • ;) denna söta Döskalle-mobil smycke köpte jag me, 10 KR
image737


& denna lilla panda, som jag nu har på mobilen, (Tappade fan fårskallen & några dagar innan det, lossnade Flugsvampen jag köpt på Gina Tricot Jävla skit kvalité!)
image738




Saker vi inte köpte



image742& denna söta tunika vart Jag & Malin kära i.






& denna fula fan, var fin innan vi provade den, satt inte alls snyggt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0