Find Yourself LOST!

image728
Så i dag var det dax för nya säsongen av LOST!

~Ö-livet fortsätter och alla ...är lite snyggare och fräschare än vanligt
Nån åker in på mentalsjukhus &: "See Dead People" image733

Haha Ja! Kolla in denna bild jag just hitta! Alla kommer vara helt vrål-kåta hela denna säsong! ..alla é SNYGGARE, PRECIS som jag sa!




image732Ska bli trevligt!

Åhhhhhh Nya TV serier som jag börjat se och fasnat för är:

Big Shots - Lättsam Kul serie, som en manlig Desp HouseW'z fast ja ....!
Rika karlar vars liv faller sönder, alla e CEO's. En del snyggare än ..andra
image730


Mistresses - Drama Thriller serie om 4st (vänner): 30-åriga kvinnor som; ligger med allt och alla -eller så ligger hennes man med allt -och alla & sen dör han. -& hon får 2 mille PUND i försäkrings pengar -som kärring-älskarinnan sen vill ha till sitt barn! Ja UNDERBAR är den! Ja jag VET folk hatar brittisk skit men denna -är så bra jag kan inte sluta se.
image729

(ja d e flera som dör iaf! förvirrande ja vet, d e inte han me 2 mille som e på bilden, d e han me cancer hahahaaaa)
SE DEN!image731


Dagens skämt:
Vilka är det mest synd om i skogen?
- Myrstackarna! ........ ehhh OKEiiiiJ...

Varför var Hitler världens sämsta golfspelare?
-Han kom aldrig ur bunkern.

Vad är det för likhet mellan Michael Jackson och en plastpåse?
-Båda är gjorda av plast och farliga för barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0