FAN VA ARG JAG BLIR!


image845

FAN VA ARG JAG BLIR!









Jag har beställt en Jävla Kebabpizza och har suttit och väntat nu i över 1 och en ½ timme!


Jag håller på
dö av hunger och ska fan aldrig mer beställ från skit All Mare stället på Björksgatan, dom kan gå & dra nått gammalt över sig!

FAN VA JAG HAR LÅGT BLODSOCKER!!!!!




image847


image849
Ja é så jävla less, hungrig sur uttråkad & små rasistisk just nu! image850

UPPDATERING: Jag har NU väntat i 2 h! & ringd dem 2 gånger, första gången 1h efter jag beställt: sa dom att "den finns inte här så den måste vara ute på väg"
Nu 2 h efter säger en tjej svarar nu, att den är nog påväg & vi får prata pris med han som levererar,
Fan jag ska ha den gr... JAA! nu ringde det på DÖREEN jag är i extass!

Hahaaa Fan va bitsk jag var!, deal:ade till mig en härlig (men kall) Familjepizza
för 50:- i stället för 120kr
:P och han fick 10 kr i 50 öringar! HAHA
Don't mezz with my pizza! Nu är den i ugnen på uppvärmning och jag har dukat fram härligt kall cola & lite sallad till *LYCKLIG*

 
image851


PS. Oscarsgalan i natt 03, en tradition att sitta uppe & se för jag jobbar inte i morrn

Kommentarer
Postat av: tove

hoppas pizzan smakade bra sen endå då:D

2008-02-24 @ 19:21:43
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: Liuza

Oh jag älskar kebabpizza :)

2008-02-24 @ 19:31:11
URL: http://liuzaa.blogg.se
Postat av: Idaho

Du skulle kört på porsön istället, eller pepperoni, fan där är dom snabba! Fan kunde inte se oscarsgalan för teven här funkar inte, kommr bli skönt att komma hem från hundvakten imorrn så man får tillbaka bekvämligheterna ^^

2008-02-25 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0