Ännu en helg

image821Så nu var det Måndag igen, och jag han just hem kl:08 för att hinna möta Jonas & få en puss & kram innan han gick iväg till jobbet

I helgen har det varit schlager & fest, som gick av stapen hos mig, drinkade & såg lite halvt tv, sen drog vi till fest Nr:2 inne i stan hos en som hette Karin.

image816

Såg reprisen av schlagern,i natt ,denna gång lite mer nogrant:
och Ja, insåg att den där Sanna Nielsen - Tomma Rummet -låten inte var så dum,
och ja dom där skalliga Rongedal gubbarna som kickade ner stativet i låten var ganska underhållande,

image819



- och HAH! Carola sög som vanligt, fan gillar inte hon.... image822

...men klänningen var NAJS! "shyssta lökar för att vara 50+" som Mackan sa *Hahahaa*


image813
Fan va Idol-Ola sööög han &-så, han kunde ju inte sjunga ut, det lät kasst men låten kommer ju va en hit på radio där man slipper höra han skråla okontrolerat iaf.
Han e ju "söt å charmig" men d hjälper ju inte när han skränar sådär i direktsändning . image823


image826


- "Kebabpizza! Slivovitza!"

Hahahaa Jaa naijs där, Andra Generationen's låt... kul att dom inte kom sist iaf,
den låten svängde ju!

..gilla dock skallepär-låten bäst


Titta va som hände på deras vilda efterfest: HAHAHAA!
image814


Dagens alkis föreställning: kom från: Lasse Lindh - Du behöver aldrig mer vara rädd,
Jo Fan, vi är jävligt rädda, -MÖRKRÄDDA för dig, *SUCK* varför ska dom alltid släppa me sånna där :P



Efterfest hade vi hos en trevlig kille vid namn fredrik, och han bodde inne i stan vid domkyrklan,
vi drack Thé & hade lite allsång, Rolle somnade i soffan som vanligt Kul kväll,, ändå.
Vi han tillochmed in på tråk-Olivers en sväng, och snacka om att det var PACKAT där -me gamlingar som svängde sina lurviga på dansgolvet, jag och Ida gick på toan, dansade lite me Rolle, fick en drink av en picasso-liknande 70-åring utan fingrar... *Haha*
Sen gick vi tillbaka till Heros & drack riktigt ÖL & lyssna hårdrock! :D

Dagens Outfit: var den lila söta tunika saken från Kappahl:

Här är vi under förfesten hos mig

Jag och Ida i s/v:

Armando & Ida + Jonas:

Jonas & Armando diskuterar schlager hitz + Cecilia:

Jag & Ida tar en drink & ringer diverse viktiga samtal:




Jonas
& Armando (som lovat köpa min en Nacho Libre-(mexican wrestling)-mask när han far hem till Mexico snart!)

: + Mackan som gör något metal-bögigt på & Enris i sin PirateBay Tröjja


Jack Black i Nacho Libre filmen: + en söt baby som rollspelar *ASG*

HaHahaaa Fan va coola dom e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0