Ortoped-väder

-Kallar dom det på sjukhuset,
Nu i dagarna när folk halkar och bryter armar, ben och några klassiska lårben'sHalsar



& det är just vad stackars Rolle har gjort!
Halkat och brytit armen!



Jag var vaken och muppade vid datorn som vanligt; när jag kl 05:15 på Lördags natten fick ett samtal från Sunderby sjukhus
Illa illa, Rolle hade trilla'


Men en sak är ju bra -Är man lite småfull känner man ju inte liiika
mycket smärta,
Man får väl snart inse att man inte är odödlig när man är full

Haha Jag får tänka på det nästa gång jag klättrar på nått tak
eller har nå horiga skor på vintern...


Jaaa så snart får vi måla och rita obscena saker på gipsade armar igen!  Kanske



Så - KRYA PÅ DIG Rolle !





Fast,, skönt me lite 'ledigt' nu såhär kring Jul....
fast inte SÅ kul. Med en löst hängande arm *Hehe*

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fin design.. Juligt o allt =) Har du bakat nå knäck? :)



Kraam!

2008-12-01 @ 15:02:15
URL: http://maddoluskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0