Morgonens Fynd!

Jag har redan gjort Morgonens FYND!

Jag slutade jobbet 10:15 & sen åkte jag nyss förbi på Kupan där jag hitade denna!



Precis en sån jag velat ha RÖD RÖD!

kostade 15 kr  
*Ka-Ching Ka-Ching* !


Nu ska jag gå upp på vinden och Inpregneringsspray:a alla skor jag köpte i STHLM
 så jag kan börja använda dom snart


















& ikväll är det jul mys Festande! som går av stapeln här hos mig,

och såklart ska vi se på FÄRJAN *HaHaHaa*



Vi älskar att fylle-hata på den där jävla äckliga Baren-Håkan --->
fy fan, värre slibbo finns ju inte!

*ja jag lämnar er ingé alternativa små thumbnails -BARA stooora bilder på han!
Så ni måste stå ut me å se swainet *Mooo-Mooahahaaa!  GAH!




Det bara kryper i hela kroppen när man ser på han,
~ Lite kul i kombination me en Kall Sofiero
Ni borde prova




HAHAHA Titta! Det är ju Håkan!
Nej -det är ju en jävla pratande Pingvin!


Men erkänn! Visst var dom lika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0