Man måste vara Logisk!

...i sitt önskande till tomten,
Det bästa sättet att få de julklappar man vill ha -är att planera lite, lite litee




Man måste anpassa sina önskningar lite efter vem man önskar dem av.
Hahaha  ..ja men det ÄR ju så det blir.



TEX:
Av pappa önskade jag Toapapper!
Som ni vet har vi haft slut nu i nån månad,

& då sa Pappa: "JA, Men det ska du få, Äntligen en bra vettig julklapp!"

....Hade jag däremot önskat smink, eller parfym eller kläder av honom,,,Det hade ju varit som att prata me en vägg








Så det kan man önska av...mamma! -Parfym!


Vindrutetorkar-blad och en låda Sofiero är andra saker som man kan önska av en far,
eller att han byter olja i bilen åt en -Helmanligt & nödvändigt. Bättre kan man ju inte önska sig

& Av Malin........ typ -smink som hon hajjar sig på vilket märke man menar ...& HelloKitty Necessärer ;D


Börjar ni förstå?



av Jonas önskar jag ett Headset till min mp3-Mobil & morgonrock att mysa i.



Har ni nån levande mormor eller farmor m.m. kan man önska sig:.... hemmagjorda godsaker, resecheckar eller presentkort på IKEA, H&M m.m.
- För dom vill ju att man ska passa på att resa och ha kul medans man e ung,
- Föräldrar vill mera att man ska jobba massa, äta nyttigt, lukta gott och ...använda Toapapper!
HaHaaHaaa 



~ Av vänner kan man önska sig ...sjukare- kul- saker som Penis-Kakformar,
Rosa-Fickpluntor eller drink-pinne-saker



~Så Lycka till i Jul Hoppas ni alla har mysit & Kul ~


Nytillägg i min önskelista:

Äntligen har jag hittat en sån där Cocoon Chair
som jag velat ha!



men den lär ju kosta 3-4000 kr

& en alldeles egen liten symaskin hade inte vart helt fel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0