Kanarieöarna Here we come!

Heeeellloooo  Är nån pååå? !

1v. 28:e Januari

ALL INCLUSIVE = GRATIS MAT OCH OBEGRÄNSAT ME SPRIT!

3+ Stjärnigt hotell på Playa del Ingles!
Från Luleå - Spanien, Gran Canaria... 5300:-

Så Kom igen Ida Visst är du pååååååååååååååå?



HahahaaHaHaaaaa   Tänk oss: på bra hotell me spritfest!
 bruna å glada i januari !

*PS Killarna på bilden é mest troligt från Indien så dom kommer vi inte att stöta på där!*
-om du inte vill förståss ..allt går att ordna, bara man har lite cash! *  






och på tala om det: har du lite ont om cash -så bjuder jag dig på den här killen:
Men erbjudandet gäller bara om du svarar under morgondagen ;D
*Maria betalar*






Kolla dom har till och med gym på vårt hotell  ;)



Hotellet:



Jag & Malin e på
-nån MER?



- - - Sa jag att det var GRATIS SPRIT & DRINKAR ?!!! - - -


Jo! det gjorde jag  *HaHaHaHa-Haaalleluja



Hörde jag ett HALLELUJA !



& ett från kören Sing it!
-DO IT!
-Don't Screw it ...ok kanske där
Så kom me nu Idaho mfl!



Vad väljer man? En vecka i strålande sol med 25 plusgrader eller en vecka i Norrland med snöslask och minusgrader...
Blöta, trasiga skor och en tung proppfull väska som man hela tiden tappar bort personal-kortet ur!

+ att jobbet suger och man tvingas jobba över hela tiden, vänner som flyttar söderut och inte ens kan hälsa på en när dom är här ;)
illa illa



*kom kooom komsi-komsi kom Kom *hihiiiii*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0