Julen -Det stora GranMordet

På jobbet i dag myste jag och Klas, han fick en söt tröja av mig i Julklapp & vi fotade oss och MMS:ade folk hela dagen

tills kl:15 då jag slutade, och fick äntligen komma hem på Jul-mys
~Det funkade bra det här, tror jag ska jobba nästa år på JuleAftonen me





" Det måste vara en mänsklig rättighet att tycka att det är fint att vara ensam också på en julafton"




Heeeeeeeeeey  Alla barn! stora och små!
Titta nu här va tomten kom på!


Nu är jag hemma och ska mysa lite själv!
Det har varit en jättemysig Jul , men Jävligt skönt att vara hemma ensam nu.
Hade det funnits massa små barn hade Julen varit annorlunda :D Men nu e det chiiiiiiiiiill

"Inget är mer trist än att vakna på julmorgonen och inte vara ett barn"



O
vanligt mycket roliga och fina julklappar i år!
-allt man kunde önska sig och lite till!
Alla var superglada och vi drack massa gott

Fast Malin var nykter och skulle köra hem, så jag åkte me nu, d e ok för min familj är ändå lite morgonpigga och kommer antagligen att somna nu när som helst!

Jag ringde Jonas och dom höll på att äta JULMIDDAG NU kl 20:00? Hos hans föräldrar på Hertsön
Är det normalt?
- Vi åt där vid 5-6 tiden, sen drack vi lite mer öl och så öppnade vi Jule-klappen'a

Till&med Stoy fick vara med,

Maten var god, och till det hade jag (SÅKLART) fixat julmusiken:


Mamma hade önskat Lasse Stefanz - Svängig Jul -cd'n ...som faktiskt inte var dålig som ..pappa tyckte, Haha
Blandade det me lite vanliga mysiga låtar så det gick an'

*Kvällens söta bilderna är tyvärr på malins kamera* Så jag får sätta in dem i övermorgon eller när jag nu hinner


Här e nårra på mig, som ja fota under dagen








Jag fick massa kul!
Kökshanddukar fr Lagerhouse! Pengaaar till våran Happis-resa ;)
ABSOLUT VODKA av malin, puder , en av mor en av Mallini'
liten parfym av mor + DKNY Red Delicious som jag velat ha!

Ett monster-dush drapperi av mamma ...eller malin  Jag vet inte Han inte läsa Dom stressa mig så för att jag öppnar presenter lika sakta och njutningsfullt som ja äter :P + att jag fotade allt som hände me

Penis-kakformen fick jag  ;)
och mycket mycket mera, som vi får se på senare ~Nu ska jag Njuuuta av kvällen

Men nu e kl 20:30 (nu..21:30) och jag har blivit avsläppt här hemma av Malin, Jonas e hos sina föräldrar tills i morgon eftermiddag då jag kommer från jobbet
Och jag har heeeeeeela kvällen att mysa på och rulla runt i mina söta små gåvor, och nu ska jag ta ett glas iskall mjölk och mammas Jul-stjärna me plommon-saker i, och mysa framför The Duchess-filmen!

YEY!!!

Vart ju en bra julafton det här!

Dagens citat:

"Jag kan inte öppna vinflaskor. Jag har runkat i 45 år och har fortfarande inte en enda muskel i handen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0