Jävla BUTTER-kaka

Fan va arg jag bliiiiiiiiiiiiir!

Skulle för en gångs skull skämma bort mig genom att köpa en Krämkaka! men näe då hade som ändrat den!


(på inplastningen står det "BUTTERKAKA" vilket det ju egentligen inte är!)

 För det andra kosta dom 36 kr st!
- & det värsta av allt är att dom har börjat snåla me strössel-Glasyren så in i helvete!!!
- 5 CM! utan glasyr runt kanten!
- det är ju helt SJUKT!
Ja jag vet, inte hela världen ~men Jo! VAFAN!!
-FAN FAN FAAAAN!

Överallt ska det då snålas och luras i butikerna

Jävla skit kaka, då får det vara

Dom kan köra upp den i sina glasyr-snåla arslen

Nu ska jag bara äta nyttiga saker!

BTW Så HÄR ser en butterkaka ut!



Jävla Olofsson's-Bageri-IG:n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0