Hemliga Julklappar

Ja, där i Happis köpte jag lite saker,

Bl.a dessa skor på Skopunkten, kosta 1150kr Men var på REA mm så jag fick dem alla för 449 kr
Yeah, Sweet





Jag gillade INTE den där mjuk-mudden där uppe Men den kan man vika in så !
VOILÁ

Nu är det bara att inprg.-spraya dom och börja använda dom me



Dagens låt:

James Morrison - The Only Night


..jo jag vet, men ja börjar gilla han mer å mer  :D
Bättre än Gavin, Men det låter som en blandning av.... Rod Stewart och en 'kille som har problem med saliven'.
......Haha...

Broken Strings funkar ju me -
Broken Strings


mest gillar jag:

James Morrison - Once when i was little HIGH QUALITY
James Morrison - Once when i was little

I was the one,
Who would always
Jump in first.
Didn't think twice
To look behind.
Got such a good feeling,
Just from playing
In the dirt.
Once,
When I was little

We could build a rocket,
Fly to the moon.
Leave Tuesday morning,
And be back for noon.
There wasn't nothing,
Nothing that we couldn't do.
Once, when I was little
Once, when I was little




IKEA köpte jag bl.a. 2 st handdukar till badrummet,



så ni kan torka era kissiga fingrar på festerna ;)




En JulKlapp till mamma, som jag inte kan visa här ifall mor läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0