Haparanda-PizzaBuffe Here We come!

Måndag: Vi drog till Happis,

Jag Jonas & Hans Föräldrar


Först över till Nya gallerian På Gränsen, på Finska sidan,
kollade runt på alla affärer: Parfym, Kläder, Inredning T-Shirts & PIZZA BUFFE!



YEEEEEEYY! Fan va kul, yummie ideé !

Lunchbufe som kosta 79 kr och man fick ta ,massa olika pizza slice'z av bl.a. hawai, nån me räkor, mozarella, salami
yum yum! och sedan fick man ösa på me annan fyllning, blåmögelost, ananas, paprika, feferoni, vitlök, fetaost, mandriner olika såser bea, ~oj oj massa saker, hela ägg och tomater
FANTASTICO!

Dom serverade även kyckling klubbor, Lasange & potatisgratäng!

Jag vill redan ha mer! SNYFT!
Men får fara dit nån gång


Här äter Håkan & Ulla



Här äter Jonas





Här är Jag, vettig nog att inte fota mig när jag äter Hahah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0