Fredag Kväll var jag Snäll

Nja, nykter iaf !

Ska upp och jobba på 2 timmar :D ska bara lägga in några bilder vi tog me White-Russian-Lars Kamera!  :D


jag hade dagen till ära en lång tunika tröjja / munkjacka
Jonas tyckte jag såg "hip ut, som en liten Gymnasie-elev" ..hmmm ..??!

Nåja ingen urringning vart det iaf,

..det försökte jag och Cecilia fixa här på bilderna...



....men det var fan svårt


Sen sket vi i det och var glada i stället*





Kul bild här på dig Lars ;)





Jag låna mobil-kameran och lekte lite


..Det syns vilka som e fulla nu..



“Don't cry because it's over. Smile because it happened.”


Jag vill hitta låten: Mitt Piano - små små steg





nåra bilder me malin å ida



okej nu avrundar vi ... ska ni dra på cleo snart Era fyllosar ?



Blow-Fish minen



Sen for folket ut ÄNTLIGEN och jag kunde vila ett tag

....tills Malin ringde och väckte mig vid 03 och jag var snäll å skjutsa hem henne
& därför sitter jag nu här kl 05:47 och kan inte SOVA! 

U BASTARD -I KILL U!

Nåja, jag har aldrig gillat att vakna - och gå till jobbet!
Bättre att som; nu vara VAKEN -och få gå till jobbet

...typ



Dagens bild:



Jag har ju alltid gillat ÖL
Speciellt med SUG-rör
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0