Fler MedResenärer?


Postat av: Partydude!

Är detta ej tjejresa lr får man joina er?!

2008-12-04 @ 18:34:01



Svar:
Jo nog får alla joina!  ...Men VEM är Du?   :D

Hahahaaa  Det finns ju vissa gränser på vem som får åka me,
men 'PartyDude' låte ju ...OK  ;D hahahaa


& jag har ju en svaghet för....Party Boy från Jackass:


Så tar du me Din Leopard string är du garanterat  me!








- - - - - - - - - -
Åhhh  jag har äntligen hittat Timo Räisänen's cover
på sugababes: About You Now


Timo Räisänen -about you now







Dagens Låt:


September - Because I Love You




...Som vi då får ta och tillängna världens alla PartyBoyz:


*HaHA*

Kommentarer
Postat av: Partydude!

Maybe I'll show up uninvited at your party tonight...

2008-12-05 @ 19:40:11
Postat av: victor

Hej, Jag skriver om åldrandet,dvs varför vi åldras och vad vi kan göra åt det. Åldrandet är en sjukdom som dödar 100 000 gamla människor varje dag ofta efter att ha torterat dom i åratal innan. Så spana in min blogg och följ med i hur vi ska besegra åldrandet och förlänga människors liv radikalt.

2008-12-05 @ 19:47:44
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0