Vinyltapet & FYND

Idag var vi på Kronan och där fyndade jag 6 st rullar vinyltapet för 20 kr!

Dom brukar alltid ha en massa otroligt fula tapeter där,
men bara en halv rulle eller så om den är en lite snygg en.
Och 6-7 rullar av en massa skitfula akvarell-färgs 90-tals tapeter :P

Men idag hade jag tur! :D
Hittade dessa gamla retro vinyltapeter!

Titta:



Den blå-gröna tänkte jag ha i tv-rummet, (gentligen vill jag tapetsera om där helt,
till olivgröna väggar)
Hade passat så bra, med våra bruna möbler och soffan och ..ja alla möbler där är ju bruna
-och brunt passar verkligen inte ihop me de ljusblå fula tapeterna som vi har där inne just nu :(

Men det är ett sånt stort jobb å tapet-fonden räcker nog inte till tv-rummet

Så vi funderar på bara en fondvägg..?

Ja, får nog bli så, Fondvägg i myshörnan!




& Den här bruna -som fondvägg -i sovrummet? :D
Bara man får nått fint som piggar upp



& så köpte jag 10 st böcker, är som vanligt inne i en läsar period just nu.
Läser skumma saker just nu som peddofiler, och juggemaffian i sthlm och rymmningar från Österåkeranstalt *haha*

Hade en retro bok om livet som liten på 70-talet, pågång i våras, men jag fick nog av det, man orkar inte med romantisering efter romantisering om hur bitterljuvt livet var som liten....och boken är jättetjock :P
bara tuggat mig igenom halva än, den ligger kvar på jobbet.





& så köpte jag:
3 st gamla mysiga glas med träd-struktur
Läckra små glas med karaktär'
Kunde inte motstå att köpa dem! 2:- st :D





Hittade en Symaskin som funkar! YEY!
Nu behöver jag inte låna mammas hela tiden och släpa den upp och ner för 6 trappor!
:D yey!



Våran nya dörrmatta
19:- på EM, lockpris Men vi var bara där och kolalde in soff-inspiration
Så hitta vi denna! Sweet!



På Jysk hittade jag den här soffan som vi funderar på att köpa:




& denna lilla tv ska vi köpa :D



bra shit för 6900:-

- ZEPTO PANTHEON A42" LCD-TV FULL-HD -

Kommentarer
Postat av: Nettan

Snygg soffa =) Hur många tum är det på tv:n som ni ska köpa?

2008-08-29 @ 00:24:03
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0