IKEA Påslakan utan hål gör mig TOKIG!

Vi tänkte dra till IKEA på Torsdag en sväng~ Kommer bli kul kul
Kanske köpa lite skor och pizza som vanligt ;)

På jobbet har jag ett sånt där gult IKEA påslakan, och varje dag när jag ska bädda om sängen om och om igen så blir jag helt tokig - FÖR DEN HAR INGA HÅL HÖGST UPP!

Utan man måste böka runt där inne i täcket å försöka få rätt hörn där det ska vara, på rätt sida,
å sen åker det bara ut igen så man har 20-30 cm tyg som ligger och slappar högst upp!

OK om man har samma påslakan hemma, men när man måste hålla på ta på och av sängkläder varje dag är det ju jäkla jobbigt utan hål! FAN FAN FAN!

Men ja, IKEA är ju billigt men kan dom inte fixa lite hål åt en? ska det vara så svårt?
Så folk inte börjar hata deras produkter.

Nåja , får väl ta och klippa upp fanskapet nu nån dag när jag snappar' !






Hoppas inte det här påslakanet jag tänkt köpa
är lika fördjävligt -
...men det är det säkert :P
Isåfall får jag fundera om det är värt å köpa alls

-eller om man ska klippa upp det direkt
innan jag ens börjar att använda det!








PS. Hahahahaaaaeeee..
Det stod just en kille här 1 meter utanför min lägenhetsdörr, på en stege och höll på skruva byta ut glödlampan som gått sönder.
Jag stod och kollade där i kikhålet och fick sån jäkla lust att:
-slänga upp dörren skrikandes i panik och skrämma skiten ur han så han tappa glaskupan och föll ner från stegen!

..det är tur man ..har spärrar :D *ASG*
-Men det hade varit kul!

Dagens låt får bli:

Walking On Broken Glass
Walking On Broken Glass


För i natt kunde jag inte sluta se Oskuldens Tid på 2:an, haha den är bara för ..bra!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Hej!

Jag har en frågestund i min blogg nu, fråga på om du känner att du har en fråga. Kram!

2008-08-14 @ 11:32:50
URL: http://philahzophee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0