SKINS!

image1021






. . Åh! va jag älskar TV-serien Skins!











Såg just det senaste underbaraste avsnittet *Gaaaah*
Vilken dramatik! vilken ..sorg!
...För nästa avsnitt sägs vara det SISTA Neeeeeeej ._.







Hoppas det inte är sant!

Anorexi-Cassie . .

Så skön serie
Comedy/Drama: Om massa pundar kids som är halvnakna hela tiden ..och alldeles alldeles underbara!
Den är söt romantiskt och ..har allt, man vet aldrig vad som ska hända näst.



OK, d e white trash England ..men så BRA
Den är grym, Så se den!
Sesong 1 + nu Sesong 2




Hoppas hoppas Hoppas hoppas Hoppas hoppas Hoppas HOPPAS! att det kommer en Sesong 3!

image1011


Snyft





image1022

ihh kan inte sluta
Vill bara avnjuta
& kanske spruta
sönder en glasruta
För skins får man ..valuta

...men Nu gör jag det
Så diskret
skrapar jag bort lite sekr-..
För som vi alla vet
är jag en, rimmar ...atlet
Stekhet estet med enorm fräckhet
Flumighet, dumhet indiskret som ett spelande julklappspaket
Sorglöshet ..fast utan diet i ett gött startpaket

Kvällens poet, somnar nu med ...lätthet
i nattens ensamhet, fylld av råhet
spettsad på ett staket
i Tibet
Ja.. jag VET! image1023

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra natt :D

2008-04-10 @ 02:54:59
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: N a d i n e

Skins? Den måste jag ha missat helt.. :/
Sov gott!

2008-04-10 @ 02:59:19
URL: http://enterthecircus.blogg.se
Postat av: Nettan

Japp, dom är till mig..=)

2008-04-10 @ 11:30:37
URL: http://busbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0