Pär är Här!

image960



..eller stavas det Per?
nåja: Ä är coolare!





Ä som i Ärliga Älgar Äger! &
E som i Efterbliven Emigrant Eldade i ett Element



Här är 'Visa-upp-Pär-festen' a.k.a Sista Schlager-deltävlingen -hänget
dom Vi hade hos mig: ..fast Ingrid och Pär var ju 2 timmar sena...
..."bussens fel" säger dom, men vi vET att dom bara börja knulla och sket i å komma i tid! ;D

Men sen när dom väl "KOM" så hade dom med sig Koskenkorva Vin & blå-Grön likör
Vi skålade och välkomna' Pär till Luleå, åt chips från Norge och sket i schlagern... allt sög ju ändå


image952

Sen drack vi lite goda saker..


image953

& så kom Ingrid & Pär!
Han hade bruten arm...
så han fick va försiktig med sin tarm, ja,
..hålla den varm
mot Ingrids goa' Barm...

Jag, ja bara drack
Ville inte minnas utav Schlagern ett smack
Bara kul drinkar och sång
Vart det även denna gång

image954
Malin & Simone Visst är dom söta!
Armando började på en packad Jonas att nöta'
Han lovade att i Mexiko köpa en Wrestling Mask
..i utbyte mot lite Task

image955

*HAHAHAAA Näeee jag bara rimmar*
Det är ju på mig Armando limmar
Men jag är Ack så van,
Han är ju en harmlös Salsadansande Don-Juan -Mexikan..!


image956

Söta bilder på Ingrid & Pär
Ja så ser man ut, när man är Kär!
"You are floating on Air"
Inte sur och tvär
& i ALLT man klär!

+ att man får fina presenter från en dyr affär!
..om en pojkvän int é ett fatti fån
& måste be En' om stora lån *HAHA Nää..SKOJJAR ;D*
hörs det att jag är lite bitter?
När min älskling inga cash besitter?

image958Nä, nu har han ett fancy datajobb
& kan skämma bort mig som en stekar-snobb!
image957

Han kan till&med bjuda på en ÖL eller grogg! :D
& som vanligt, får ja massa me Logg'
Hahahahaaaa

Nu ska jag sluta göra sjuka rimimage959
& börja öva på mitt konstsim
+ sluta sliffa lim





image961

Pär gillade oss till slut,
efter att Ida berättat om sin sexdebut
Nä nu skojjar jag igen
..Ida har inte blivit av med den än
Jo, men nu ska vi inte, mer på detta tänka
utan alla minnesbilder i alko dränka

Hej Då!
fortsätt Åtrå
 en Eskimå
utanpå
din vardagsgrå Latextrikå!

...märks det jag är trött ...nääeee....
Gonatt
Gå nu & bli påsatt



Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi har flyttat till en 3:a här några 100 meter bort från den gamla lghten. Hur är det annars med dig?

2008-04-04 @ 21:39:28
URL: http://busbrud.blogg.se
Postat av: Maria

Jaa det är bra med mig, man hör ju aldrig av dig *snyft* Va kul att ni flyttat till en större lght, så barnet får eget rum ja :D naijs
Kan tänka mig d e jobbit å flytta när du e så ..GRAVID ^_____^
hihi

Ja va jag har gjort ..i dag var vi hos Malin och hade lite mys kväll jag å ida
Vi lagade kyckling ris sallad +baguetter
Glass me fruktcoktail jordgubabr och lakrits-sås til lefterrätt & såg en skräck film 'Dead Silence' hette den nog... läskig men ja alltid e d nått litet fel ..i detta fall slutet :P hehe

Sen for jag hem till jonas å såg lite mer film & myste :D
Bara bra är det, i går var jag på ett nytt jobb personlig assi. ca 3 minuter härifrån, å d gick bra ska vara vikarie där ibland :D Verkar BRA BRA

chillar på, skriver nu i bloggen igen, på begäran Malin vill ha nått kul å läsa så ..ja suck natten är ung å d e Fredag kväll! nått kul måste man ju göra
i morrn är det inflyttnings fest hos Lars Linder på Kallkällan här i luleå, jag hade inte tänkt festa i helg ..men just nu låter det väldigt lockande, jag kanske tar med mig Jonas och Rolle & drar dit en svänGG :D Kan ju inte bli annat än KUL
..om man inte tappar sin mobil eller nått ..annat tråkigt *hah*

2008-04-05 @ 01:09:58
URL: http://toapapper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0