Jason Castro!

image1122


Åhh han e så söööT!
Han sjunger nått halv flummigt och man bara sitter där och fån ler
Jonas mumlar nånting om 'varför han skulle vara så bra??'
..jag hör inget bara LER image1129



HAHAHaaaaaaa Han är ju bara för jävla söt!
Tänkte jag måste dela med mig till er,
..han går säkert och vinner hela AM-Idol (,om inte den där lilla Darin-kopian gör det)

image1123

HE he he hEHE HE HE heee He HE hE he he hEHE HE Heeeee!

Så Kolla in American Idol & lilla Jason nu, ja e på Ep.. 14, mkt skit kvar å se, innan finalen.

Se....Man bara sitter där och LER

image1127


Ok det är Valborg, Jonas for till Umeå, jag har just jobbat till 22 och här sitter jag nu ensam hemma efter jobbet och "ler"

Hahaha Nä, ;D nu ska jag tänka på nått annat, & göra nått ..vettigt
.....Som att se den nya Zombie-filmen!

Diary of the Dead

image1126


Det finns inget som gör mig så glad som en riktigt funktionell Zombie rulle;
Där dom riktigt får JOBBA för att få överleva
Schweeeeet!
*Som ni kanske ser av gårdagens lilla TILLFÄLLIGA blogg re-design*

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha men darin går det super bra för. Han lanserar just nu utomlands för fullt, uppträtt på The Dome (europas största musik konsert) och jobbar just nu på 4skivan :). Talang har han :D Han dansar dessutom grymt bra nu, känner knappt igen honom, www.youtube.com/watch?v=NQfiLw0fUcg kolla in detta om du har tid :d hoppas att du får en bra dag, krram.

2008-05-16 @ 14:49:05
URL: http://camillajarvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0