Horor eller Änglar?

Såg detta på Aftonbladet nyss!

Jag kollade -valde ut mina offer & - Fan va rätt jag hade...

Kolla på dessa & se vem du helst skulle vilja gifta dig me & ha barn/förhållande med.
& vilka som helst bara vill ha ett 'one night stand' med dig,

image1036


& Det, (sånt) ser man ju direkt *Haha-haaa*

Fan, dom båda till Höger -Litar jag då inte alls på!
& dom Vänstra, -Ja dom va såååå söta *Hihihi*

Speciellt killen, fan vilket svin han ser ut som, han på högra bilden USHA!

VEM.. vill ligga me han egentligen?

Ser ut som en sån där äcklig en; -som utnyttjar en ljuger & aldrig hör av sig mer,
-som blir full, skriker, kastar sönder glasflaskor på vägen (och i skogen så man skär upp fötterna & söta små sjur dör av*HAHA*)
+ är så patetisk att han inte minns nått till dagen därefter...
GAH!

Ja men ..då.... kanske denna undersökning funkar på tjejer som gillar "Bad-Boys" också, ?!? :D
Dom tjejerna borde ju gilla han till ...höger då? eller?

hahahaa nä det var bara så sjukt. kul bara.

Här var artikeln:

image1039


Grrr! Dom högra ..ser ut som riktiga IDIOTER bara..
haha, kan inte släppa det

image1041

Lär er se skillnaden nu
GOOD LUCK & Happy Hunting!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0