GrillFEST på isen!

image947

" Våren den är Kort.. Det mesta supes bort! "
...nä jag skojja bara ....flaskan var redan tom när vi fick den av Simone! *ASG*



image943& så var vi ute på isen igen, denna gång grillade vi, det var vår, det var sol!
Vi hade korv och VIN! :D Nja Simone hade vin vi smakade av, billigaste möjliga men FAKTISKT rätt så god! Jag som inte gilalr vin annars,
Billigt är ..gott!




Snö är KUL ............. *wiiee*.....

Jag fotade flaskan
& Ida poserade med den
En flaska i flera lägen kallar jag detta konstverk! ....nja


image949
Malin och Simone smaskar


Söta islandshästar som springer på isen


gamla tanter på spark
image945
trip trap trull, dom ser ut att behöva ett...

Malin är söt & kall om händerna (..eller en posé från Top Model?)
& Ida leker med sina bestick som har smält
image940

Jag fotar allt som rör sig! & inte rör sig..
...Saltgurka på isen & Vindskyddets fina färg mot den smälta isen


Ego ego ego Nä men ..vadå.. Massa olika bilder bara :Dimage942
Kärlek är "mysigt" ser man på min fina min där med Malin och Simone


Så här såg grillplatsen ut =)
image941


Det var så halkigt på blöt-isen, att Ida började halka ihop me benen & göra olika träningsövningar.
....och det tyckte Malin var så kul att se, att hon själv var tvungen att joina


Så njut av Våren!
Snart é sommaren här!
image951

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0