Brolle JR "DRAMAT"!



...HAHAHAAA!



Detta inlägg är skrivet på begäran (-inte av Brolle's fiender)
Utan av en av er som gillar underhållningen som kommer i form av denna blogg ->







image1031


Ok, nån snubbe kallade Brolle för jävla tönt,

& mycket riktigt -han är en stor jävla Köttskalle!

& denna någon var en högt uppsat TV4 gubbe som sms:ade till sin vän,
Ett sms som senare hamnade i ett humorprogram... och skapade "skandal"
iaf enligt aftonbladet som int har så mkt annat kul å skriva om än SKANDALER
Bert Karlsson äter korv -BERT VILL AVRÄTTA ALLA SVERIGES VEGGOS! ahh ahhhhh nä skojja bara.. nä men han gillar dom nog inte ..egentligen Men ni fattar...

FY FAN att folk bara ORKAR!

-Som Finlands Utrikesminister som skickade 200 snuskiga sms till en strippa (oj oj oj Ja det måste ha varit det snuskigaste hon någonsin upplevt) :P
-Som Senatorer som haft lite kul me dyra fnask m.m.
-Hillary som vart lite rädd i Bosnien & allt överdrivs i media.

MEN FAN LÅT DOM!
Vem bryr sig egentligen!?
Vadå "folkstorm" och "uppror bland väljare" mm Det har väl inget med om dom sköter sina jobb, låt dom, Alla har nog lite perversa saker för sig för att relaxa HAHA

Kom igen ingen bryr sig förutom skitmedia som blossar upp det,
Som att tönt-brolle RASAR näe han komenterar det väl lite surt på Boden-mål

Folk här uppe RASAR inte, domkanske inte e så glada för det, men inte som alla små fjollor att Brolle skulle säga upp sig från det där nya .."Körslaget" eller va d nu var han var i..

Ja, visseligen är jag lite svag för några av Brolles låtar som jag undermedvetet alltid bränner ner på skivor att ha i bilen,(vilket nästan inte är något jag står för) Men fan! Han är en ju en stor jävla TÖNT!
och tål inte svenska folket att höra det, utan att han gubben som skrev det ska få sparken,
och kan inte media sluta gnälla som stora fittor om varje liten sak
ORKA!!

Skriv om nått viktigt
..Det har faktiskt blivit något av en hobby att alltid kolla in aftonbladet.se 's förstasida för att se hur patetiska reportrarna & artiklarna där är, Jag har faktiskt lärt mig att i huvudet automatiskt översätta allt dom skriver till VAD som EGENTLIGEN hände.
Nån RASAR nån gör en NAKENCHOCK nåns LIV ÄR ÖVER! Näe ..så illa är det faktiskt inte


& nu talar dom där mediakåta små bög bröderna ut
*ASGGGG*

HAHAgaaah haa FAN va jag ogillar hela deras "jag bryr mig inte om kändisar"-"Fan va sthlm e fint!"-"Fan va jag inte e känd"- (men fan va jag vill va mer känd!!!) -stil

image1032

Jag ville först inte ens nämna dem eller detta i min lilla blogg för ,då får fler folk veta vilka dom e.. &
Fan fan faaaan vil inte hjälpa dem bli mer kända satans små inavels troll,
Visst ser dom ut som sånna syskon som blir fulla och råkar spela in en incestvideo tillsammans
eller kanske är manliga versonen av Maggan & Hanna -G Hahaa jaaa va likt , dom har fått in kåta seriösa-blicken.
Det funkar inte om BÅDA ser kåta ut, men om en är kåt å en lite glad, DET funkar Men men inte det där ..de ser ut som om dom vill smyga iväg och börja filma nu ..så ;D

Nu ska jag gå och tvätta (klösa) ur mina ögon och sova! .

image1033

image1034l ...














PS (Allt jag här om "dramat" skriver, kan va helt fel, för jag har försökt läsa så lite som möjligt om det här svammlet) :D
hahahahahiiiii ^______^ /~

Kommentarer
Postat av: Joe

Jo, Brolle e nog den största tönten genom tiderna. Att bli så jävla upprörd för ett skämt! Hoppas han åker ur den där tråkiga jävla tävlingen snart och att han drar sig tillbaka till vildmarken där vi slipper se och höra honom.

2008-04-13 @ 12:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0