BÄBISARNA Anfaller!

image972


Jag & Ida såg just färdigt filmen JUNO om en 16 årig tjej som blir med barn och allt går så JÄTTE JÄKLA BRA!
En enda stor lycko lättsam historia, Med jättelama motgångar, & allt fixar sig som ett avsnit ur någon komediserie.

HaHa JA! Kunde dom inte gjort en värsta avskräckande Britney-film i stället? om hur JÄKLA jobbit det är att föda & hur illa det kan gå *Haha*

VAD ÄR DET MED ALLA BÄBISAR!? Som blir födda!..hela tiden! :D
Dom e så söta och ..ack så många!
Här och där poppar de fram som små ..Fiskar ...som i det där spelet man spela på dagis..Fiskedamm eller vad det hette
Nåja!
image973


Här tänkte jag visa er vad jag menar, med söta bäbisar överallt:






Min kära kusin Nettan är ju med bäbis!
Den förväntas ploppa ut den 15 Maj
Kön: Unknown
På bilden: Urban & Nettan med lånad bäbis .



& Ida Keskitalo i Malmö: väntar ju också smått!
Tillsammans me Animesh
& ni som inte ens e GIFTA -SYND! SYND! Ni lever i SYND!
Haaahahahaaa Nu får ni skynda er ner ti Indien & göra nått åt detta
Kön: Unknown
*Obs! Bilden är ett montage* ;D


Matilda & Jonas fick ju sin lilla Boris för 6 månader sedan
Kolla in Boris blogg: http://borisbrannberg.blogg.se/
Kön: En Boris!




  • Malins jobbar-kompis Jenny födde sin lilla Vincent för någon månad sedan


image971


Matilda
min vän från gymnasiet väntar nu sitt 3:e barn, fick jag veta förra veckan!
Hon har redan 2 döttrar Tyra Adel & så nu hoppas alla på en pojk'
För det kaaan ju bli för mkt av det goda,
(Men får jag en tjej först så blir JAG nöjd)
Blogg: http://tuggummibubblan.blogspot.com/2007/08/stress-och-resfeber.html









Min Internet-Pal Neo har ju lite barn han me, Amanda
den senaste fick jag äran att komma på namnet till:
det vart Jeremiah och han är så söööt så
..fast nu hade dom väl en till ny bäbis på väg?
..eller ja minns inte Jeremiah är ju ett par år nu iaf
(JO 3 år! kolla ja just upp, DAMN!)
tror d var en "NY" fräsh en påväg!





Sara som har toksöta Erik -vill ju ha en till bäbbe till NU.image982
& hennes kompis Mia har ju redan ...3? 4? ungar AHH
JA BÄBISAR ÖVERALLT!
*Erik e gamal nu typ 6-7? *detta fota jag på Krongårdsringen*







Eva-Marie & Krister har Jon





  • Mona som jag gick högstadiet har ju en bäbis ..eller ja flera?
  • Emma som jag gick hög & mellanstadiet med,, har en masssaaa ungar!!!





& MILF of the Year -Heidi har ju sin söta Viggo!
Som jag älskar att fota







& min Mamma -har ju MIG
Värdens största jättebäby!



(Det kanske ÄR SÅ: att alla människor får 3 önskningar som kommer att slå in, i sitt liv,
För när jag var ca:7år så önskade jag:
1: Att mina kaniner skulle få barn (fast dom var två honor.. -& Vipps! så födde dom 12 st söta små kaninungar)
2: Att jag aldrig ska bli vuxen & tråkig! (..och ja som ni kanske har märkt; så verkar denna önskning sannerligen ha slagit in)

Jag minns det så klart och tydligt, när jag gjorde mina önskningar.. Men den 3:e kommer jag för allt ivärlden inte på! ....Det kan ju ha vart vad som helst!
-Att jag ska bli rik?
-Jävligt framgångsrik & känd? Nä så fåfäng var jag inte som liten! HaHa
-eller jäkla snygg & lyckligast i världen?...

....eller .....JAAAAaaaaaaa Det kanske var just det: Att jag skulle bli lycklig?!?
..För jag är ju det, har inte massa pengar eller annat; men e alltid så jäkla happy lixom,
...kan ju vara nån slags sjukdom eller psykisk missbildning i min hjärna men....
....det kan ju vara så att det var DET jag önskade den där gången
Kaninungar!
Aldrig växa upp
...& Lycklig!

(Jaaa.. låter ju inte helt fel?)

Men nää? Vem tänker på att bli lycklig som liten?
Det är ju först i tonåren alla börjar blir så olykliga & inse att livet är.. vad det är.
Då gäller d bara å bli kär, förnär & plocka bär som man förtär ..innan man blir sär.
nåja tillbaka till babybloggendet


ALLA vill ju ha bäbisar; & Malin är ju vrål-sugen!
Här övar dom på lilla Boris

& du Ingrid; har väl alltid varit rätt så sugen kan jag tänka mig! ;D
För att inte tala om den där "Freja"................... ô.Ô

image966





& Ida som i natt drömmde att hon vart med barn!
(Natten innan drömmde hon att Frida stekte alla sina vänner som små oliver som skrek i en stekpanna...
..så ja TUR va, att det bara var drömmar Idaho;)


Yiiikes!



image981






....Micke & Fredrik hade säkert också haft barn! ...om dom inte varit ..Så JÄKLA GAY! :D


men jag väntar ju gärna minst 5 år till eftersom jag själv
bara är en jättebaby som sagt
HahaHA PUSS på er alla!

PS Kolla in kåta killen ->

Kommentarer
Postat av: Nettan

Här var det bäsar överallt..haha..

2008-04-05 @ 21:19:30
URL: http://busbrud.blogg.se
Postat av: Nettan

Jo, det är en större lägenhet och japp den har ett eget rum..du har sett mkt film med andra ord =)

2008-04-05 @ 21:21:45
URL: http://busbrud.blogg.se
Postat av: Cilla

snygg tjej som sitter med UB & Nettis! =)

2008-04-08 @ 00:58:41
URL: http://bilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0