TjejKväll på Stan



Mitt senaste egna inköp var denna jättesöta svarta klänning som jag ska ha me till Oktoberfest nu i veckan :D

image492




(Detta inlägg är från förra veckan ~sölade lite me å spara inlägget hehe~)

Hej kära dagbok, i dag känner jag mig väldigt sviken,
jag vart lovad en riktigt PMS-stinn tjejkväll men icke! :D

Ingrid bangade helt & Malin tyckte då att vi skippa hela kvälls-processen hemma hos hon, och i stället tog en tjej-dag på stan, med shopping och äta ute

Sagt och gjort kl 12 gick jag och Malin in till stan och träffade där Ida, vi minglade in på H&M och det fanns inte en enda snygg grej där just nu.
Vi skulle gå ut och äta Lunch buffén på EXOTIC så vi vandrade nedför Kungsgatan i den fina strålande Höstsolen.
& in i våran utvalda restaurang, & vi har inte skrattat så mkt på länge, om ack ack alltför sjuka saker som man inte kan skriva här om ;D Men KUL hade vi, och åt friterad kyckling tills vi blev alldeles sötsursås-höga!

Vi satt ensamma kvar i restaurangen (gömda bakom en pelare och lite kaffemaskiner) ända till halv 3 och hade en verkligt trevlig tjej-lunch
( Det är godare på Baan Thai faktiskt , så ni vet )

Sedan drog vi ner på Lindex där Malin visade oss en snygg klänning hon hade haft span på under en längre tid och ja den var verkligen schnyGG, silkigt tyg svart gul vit rutig typish' Very-naijse!

Sen vandrade vi omkring ett tag till, kollade bla skor och tillsist hamnade vi på Gina Tricot där malin köpte en grå-tunika svarta långa thights för 300:- Finfint
image491





ungefär så här såg det ut ..fast MKT snyggare då :P


















sen for hon hem och jag hemåt å handlade lite stuff på Willys, där dom alltid brukar ha något smarrigt till extrapris
..och man kan ju inte vara utan mjölk å andra saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0