Silvia -vår Drottning

Köpte massa kul böcker (för nån krona styck!) på Kronan återvinningen :D
  • DaVinci
  • Liza
  • Hornby & gänget
  • Nå Onda Män bok *HAHA* m.m.






Och så köpte jag denna fina SILVIA-bok till Jonas *haha*
Han har länge velat ha nån dampig bild på kungaparet -att ha på skithuset inramad ... haha

Så i den här boken finns en massa bra bilder perfekt till detta projekt, speciellt en där Kungen sitter på tronen som ung, & ser bajsnödig ut HAHAHA
Får se vad han gör av det hela :D

image453



..OCH jag vet att jag har LOVAT mig själv att ALDRIG NÅGONSIN KÖPA DESSA FULA FOPPA TOFFLOR
Men .....nu gjorde jag det! köpte en billig kopia på Dollarstore 30:- För att ha när jag springer ner i tvättstugan nån gång varje halvår sådär :P
(Hatar att inte ha nå skit-tofflor man bara kan hoppa i å ha när man springer ner i trappen)
..men jag ska FAN ALDRIG visa mig ute i dessa hämska saker :) LOVAR.. .. Jo!

image456

-fy va hämskt det är när folk går ute på stan i sånna - jag ryser varje gång




Och ett vinställ i trä vart det också 10:-
Behöver nått att ställa alla Jonas hemmagjorda goda Vit-viner i =)

image457



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0