InflyttFest hos Heidi + GayKväll på Kafelino


Ja förra helgen var vi på GAY-kväll på Kafelino, festen började här Armando och en kille som jag jobbat med i, en ...MÖRKhyad som hete DEO mkt trevlig kille, dom kände varandra & han blev överraskad när armando drog med han hem till MIG, ja luleå e litet Haha

Vi parta på innan vi for till Heidi som hade inflyttningsfest i sin lilla jätteschnygga lägenhet på hertzön
*FAN VA SNYGGT HON INRETT* måste fota åt er nån gång -DAMN!
Ja där var massa folk, 2 till man träffat förut men inte hade någon aning om att Heidi kände
-en hade jag och ida pratat me på 'Invit' vi var svinjobbigt fulla och jag försökte få ihop ida med hans kompis, haha, men han hade förlåtit oss :D och älskade vårat sällskap haha,
Den andra! ...hade vi träffat på Dark Angel goth-clubben och senare hade Ingrid lärt känna honom på Tuna där hon utökat sitt nätvärk drastiskt bland ortens heta unga killar :D YEAH
Så det var jäkligt många ansikten man kände igen
bland annat en kille jag filmade på en fest förra vintern när han och hans killkompis sprungit mot varandra i ett vackert och kärleksfullt slowmotion liknande sekvens & sedan hånglat på som fan me tungorna, sen när dom sluta sa han -'FAN mannen va äckligt Du hade ju SNUS!' *ASGGGG*
Hahahahaaaa Så ja, känd för mina film-egenskaper är jag me

vi drog sen in till stan med Deo & Armando å jag sa till turken i Taxin som snackade alldeles för mycket och spelade nån jäka bora-bora magdansar musik  -"Seså, Kör nu min lilla Kebab" & folk höll på dö av skratt.

Sen där på Kafelino var det fullt drag ALDRIG har vi haft så kul, Bengt var där me massa vackra karlar och ,Irina, bögarna & ja ALLA som vet hur man partar var där! det var underbart!
Och vi fick tillochmed tillgång till VIP-toan som låg där baki garderoben YEAH!
När klockan var 3 så ringde jonas, som vart på Heros att det var efterfest hos Dr. Rolle och han bode i en skitnaijs lya mitt emot gamla socialen- som nu e lägenheter, i samma hus som

Här är lite vimmelbilder från Kafelino!
Undra vad Deo gör där nere på Ida *haha*
& Jag grabbade tag i en smått chockad jazz-Björn för att få me han på foto.

image474

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0