Hej, vill du köra mig till Norge NU?

OJ OJ OJ Va kul fest vi hade i Natt! (lördags)

image484

I stället för kvart i 3 ragget så..
..försökte jag att få folk att köra mig till NORGE HahaHA! så LoL ;D
Men som ni ser så lyckades jag inte
..men det var NÄRA! haha
Alla var tyvärr för fulla för att köra *hohoo*
image482

Nästa helg ska jag och mamma fara till IKEA
åååh mest av allt hägrar dom där supergoda pizzorna!
Husets special med oxfilé å bea! FAN va DEN E GOD
-SWERIGES BÄSTA! (på EURO-GRILL som dom nu heter)
mmmm fan va länge sedan jag åt pizza ..
..det var jag och ida som i fyllan krälade in på Matstället och fick 1/3 del
av kära Patrik som just ätit klart där *GOTT GOTT*
men det var ju då i fyllan så man minns inte så mkt av själva njutningsprocessen
bara jäkla gött å få i sig något :)




Men ja i går kväll å i natt var det ju FÖDELSEDAGS PARTHEY för Sara & Anté som båda fyllde 25 i dagarna,
det var kul som FAN!
..det var lite dött i början när vi kom; Jag Ida Armando Lillebror & CP-Åke,men då vart d livat!
& jag ..var skitsnygg! *HAHAaaa*
Ante vart det mé -i sina svarta spets string trollor han fick av mig! ;)

image481

Sara hon vart nöjd hon me; när hon fick CLONE-WILLY:n som Ida köpte


Humöret var på topp! Alla shake:ade till musiken och drack.
Sara fick en grovt-rolig och het lapdance av Armando
(av mig fick hon en snabbis direkt jag kom) ..snabb lapdance alltså ;)
& Anté fick lov att fotas med mig och Ida.. bara för att d var hans födelsedag ;)

Han hade bl.a. fått 25 olika sorters ÖL av sina vänner, en sort för varje år :D Nice!

image480

  • inspektion av Anté's nya string!
  • Jag dricker beer-in-a-jar
  • Sara i sin fina svarta klänning & hennes kompis -fotade av Anté i mörkret
Sedan kl 12-tiden for vi in till stan på ..Cleo,
men Ida kom inte in :( Hon skulle upp tidigt och jobba dagen efter så hon gick hem till mig för å sova ett tag,
Fan jävla cp-vakter, dom släpper ju in alla andra ,små slampor under 17 år, men nä ida var för 'icke slampig' eller nått. & David (som hatar klamydia-grottan, ännu mer än vad jag gör), drog till O'Learys,
Fast nä vi skulle festa å DANSA cleo var tyvärr d enda stället ....& där vart det faktiskt jäkla kul!

-Vi dansade på som fan hela kvällen (jag som hade mina nya högklackade skor och inte ens tänkt gå ut, dansade nu på för fullt) och drack White Russian's, en favorit drink som jag och Martin/Magnus (eller vad han hette) kom på att vi delade passionen för!, *Så han var så glad så & fixade fram en ny hela kvällen, så fort glaset vart tomt
YEAH! jäkla shysst kille d dära =D Linkan kallades han ju, men hette ..m-m....Reidar? säger ida?
nää d kan inte stämma va? haha? "REIDAR HALLÅ! här är vi" ..hur skulle det låta? nää ..?

White Russian mmmMMMMm! image483



& Sen när Cleo kvällen började lida mot sitt slut, så satte jag mig ute på en bänk och tänkte ringa Jonas för han hade lovat komma och hämta mig, och jag höll ju på att dö av dessa höga klackar,
Men då kom det glada karlar och sa jag 'hade de snyggaste benen dom sett' *HAHA* så jag åkte samma taxi som dom och dom släppte av mig på Malmudden
Sweeeeeeet!
Så ja, ibland lönar det sig att ha jäkligt höga klackar som man knappt kan stå på,
..för man får som sagt jävligt snygga ben i dem ;D
och därmed slipper man använda dessa ben för att gå hem i onödan ^___^ hahahaaa
konstigt ..men så är det





-Christoffer a.k.a "MIRAKEL-SVENNEN" som nyss var med i flygolyckan i Thailand,

Jonas säger just att han parta/spela poker me han, när han var i Umeå nu sist
Shit ..tur han hade som överlevde
Ja som jag just sa: världen är liten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0