Drömmar

Fan va skumma drömmar man har ibland,, om man bara hade skrivit upp alla detaljer och alla sjuka saker som händer skulle man ha ..en mycket underhållande eller en ...mycket skrämmande bok,,,

och samtidigt tjäna miljoner! :D

image445

Som i natt; värdens schysstaste dröm! HAHAHA
MEN Så visade det sig att han var: PRÄST!
...Vafan är detta?
PRÄST??! Allvarligt ...tala om att ha oflyt *__* men ja *suck*
Det konstiga var ... att Han hade en svart sån dära präst krage, inte vit som man brukar ...
och han var skum men snygg som fan så jag tänkte inte mer på det

image439


VAD betyder det? att hans krage-lapp var svart ..att det var ...djävulen? AHHGGG!
Betyder det att ...Jag kommer ...råka ut för nått? hahahaaaa kanske gonorre?!
Hahaaa nä fan, får jag det (av honom nu när han varit borta i Umeå en vecka) så kommer Jonas lilla att ligga VÄLDIGT RISIGT TILL, *Döööööda! *ASG*

image438



Men ..svart präst asså? , shit snacka om bad karma ja måste ha
(nä! han var ju inte neger, bara så ni hänger med) =D
som han gubben på bilden HUVVAAA hahahaa
*en mardröm hade det varit rättare sagt*




Han var ung ung! jä jä wow wow -Du e så jä jä-kla ..prästvigd! :P
Men jäkla skum dröm ..inte undra på att jag då vägrade vakna innan 12:37 i morse *HIGHFIVE*

Inte för att jag har någon skum präst-fetishm på gång men ..detta var skumt till&med för att vara mig.
Jag har inte ens sett en enda Präst-film på länge, inte Törnfåglarna eller Stigmata m.m.
så mkt weird är det
Men vad vet jag ..Det kanske blir så här när man har varit utan k ....kjonas -för länge

Nä nu ska jag gå och sova snart & se om han ...har ändrat sig angående sina Gudomliga löften :D

image440


Och PS. jag lovar att be mer i framtiden ;)
NER på knä! Haha!!



----------------

Fortsättning och svaret på gåtan

Jag vet att jag brukar ha lite synska känningar men det här e ju bara läskigt

Nu 12 timmar sedan drömmen och 2 timmar efter jag skrev om den i bloggen, fick jag svaret:
Jag såg nyss avsnitt 18 av Men in Trees....
image441

och gissa vad som hände just i detta avsnittet??!
En SNYGG PRÄST(!) .... japp en Prästjäkel dök upp *och flyttade in i en kyrka och ville börja dejta stans ex-hora...*
...men ..vah!? betyder detta att jag e stans hora då? =D HA ha haAAaaaaa

Ja nu fick ja se en het präst iaf.. men föredrar nog drömmen mkt mer =D
Tingeling på er !



Dagens låt: Led Zeppelin- Stairway to Heaven
image443




& skönaste låten just nu : Hot Lips av Pacific!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0