Hemma igen

åh, äntligen hemma igenimage536
Det vart Paris!
(ska sen visa allt kul jag köpt)


Ünderbart underbart,
längtar tillbaka men det är så skönt att få komma hem till sin egen säng
..där jag kommer att ligga mkt nu för vädret här ute är inte så kul :P
nu vill jag bara zoooova


Saker att göra i swe:
  • Läsa på aftonbladet nyheter som man ändå inte alls borde bry sig om,
  • Gå på promenader i blåst och regn rusket
  • Storhandla på Storheden ..yay
  • jobba och söka roligare jobb...FAN
  • bli förkyld och känna allmän vinter ångest i sisådär 7 månader till O_o
  • Se TV som: Boston Tea Party de ep jag missat
  • ...och se d 20 tals filmer jonas sett medan jag har varit borta
  • ...och dricka SPRIT så klart! Tänkte chilla denna helg men SEN! -måste vi ha en riktig Oktober-FEST sen är det Halloweener mm :D
  • kul saker .....få "träffa Jonas", att det snart är min födelsedag (10 Nov)+ julafton + NYÅR = VAR?



image537
Jag & Jonas har köpt en DISKMASKIN! i går!
JA ....äntligen / DUKTIGT! / det var på tiden! -tänker ni då ;)
Men JA .....Vad ska vi nu bråka om??
Fatta mkt dö-tid vi kommer ha :D
MMMmmmmm


Kommentarer
Postat av: Maddoluskan

Maria till helgen, HALLOWEEN = FEST i ÖKX! Om jag är SUGEN, det kan du ge dig FAN på! Du befinner dig här! Det är en order! ;)

Ps. TACK för de fina kommentarerna i bloggen min! :)

2007-10-29 @ 15:04:31
URL: http://www.maddoluskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0