HalloWeen!

Hello Nu är det äntligen Halloween igen då man får spöka ut sig nästaaan hur mycket man vill utan att folk tror att man är helt tokig =D

Åhhh om jag bara börjat med kostymen i tid! =)

image542


Men jag fick vara nått annat ...tänkte vara en död jättepanda men ..jag hittade inte öronen där jag trodde att dom skulle vara ...fan, måste lära mig att leta fram dom några dagar innan man ska ut :P

Men det fixade sig! Jag fick vara en söt ..nånting *ASG*


V
i hade en alldeles underbar Halloween fest hos Petter i Lördags, nästan Alla var där! Och sedan drog vi iväg till den nya cluben Insomnia på Bryggeriet!
Skitkul, skitstort & BARA underbart läskiga människor!
Hoppas det blir läskig halloween där VARJE gång! =D



Åhhh (speciellt du Nettis!) Kolla in denna dö-sötaste lilla Haloween babyn!

image538image541

















Här är några snuskiga men jävligt roliga :D




Ja om någon vill ett: One Night Stand
....hahahaaa Så dåligt att den nästan är bra



image545 Denna me hajen gillar jag ! :D COOL *haha*


Några fler osmakliga men ..ja kostymer Haheee
"Wild Girl"
"Wet T-shirt Winner"
"Beer Bottle"
& "Mummies Boy" image543



















Och så ska vovvarna vara me såklart! hahahaa ,,nä fan nu är det lite för plågsamt


Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt bebisen var i sin kodräckt.... :)

2007-11-01 @ 21:40:56
URL: http://johanniiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0