Världens Hemskaste Affär

Vi var nyss på Storheden och såg då att Toy´s R Us hade öppnat, Jonas övertalade mig och Ida att gå in och kolla
...och fy fan vilken ljud nivå! X-O Ungar skrek, sprang omkring och krälade ut från varje vrå! *GaaAH*

image620image621
Funderar man på att skaffa ungar behöver man bara gå dit i 6 minuter för att snabbt ändra sig
Shit vilket liv det var där, stackarna som jobbar där Dom såg helt slut ut,
och man fick blåmärken på smalbenen av alla tokar som sprang in i en HELA TIDEN, fast man stod stilla,
och så hade dom inte vett nog att försöka gå runt en efter dom bonkat in i en första gången; utan fortsatte igen och igen som små puckon, så man var tvungen att göra ett drastiskt hopp åt sidan för att komma loss, men såklart kommer 3 nya ungar å bonkar in i en *SUCK*
image618














Dom hade bilbanor, tv-spel, bratz dockor, pirat skepp, jul&princess kläder, gummi kossor, små keyboards som 20 st barn tröck på samtidigt -så att hela hyllan av instrument tjöt samtidigt i helt otakt när man gick förbi ...ja det var den västa affären jag entrat' någonsin.
Lär ju ta ett bra tag innan man orkar dit igen
..å inte såg jag någon Byggare Bob! -det var med honom Jonas lockat mig dit ^___^ fan!

...vilken besvikelse



Men på Ö&B köpte jag en massa ägg & lite nudlar! ..som man kan göra soppa me grönsaker till av :D
Rusta 2 st stora 20cm-blockljus för 1kr st! (lila-rosa)

image623
PS. det är en massa snö ute, kallt och man måste ha massa massa tjocka kläder brrrr
längtar till jul nyår och få sommar igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0