Träffat Världens Största Bock!?

Dagens citat Brought to you by: Ingrid's Mamma

Föreställ dig att du är på krogen..
och det kommer fram en sån där jobbig, kladdig jävel
som tycker att han är världens mest attraktiva karl.

När du tröttnat på hans uppvaktning säger du bara:

- Du, jag tycker du ska flytta till Gävle.
- Varför då, svarar han förstås.
- Där behöver dom en bock som ingen tänder på.


image634







YEY! Idag fick jag små stenar / plast diamanter -jättefina att ha runt den där ljuslyktan i frostat glas med "diamanter "på.



I morgon ska jag jobba på Smedajn i stan så kom förbi och ät lite chips hos mig ett tag! =D
Sedan far jag Malin & Mamma till stugan & på våran mys-IKEA-shopping-dag
Ahh ska bli skönt med helg i skogen, shoppa läsa nån bra bok & hoppas hoppas att det blir surströming i morgon kväll när vi kommer till stugan, vi får se vad pappa kokat ihop åt oss.




image636

SOMMAR ÅTERBLICKAR DEL 1: Sommaren känns så långt borta....
detta var i Augusti när jag och jonas var i stugan firade våran 6-årsdag, vi plockade Jordgubbar och sedan for vi ut i skogen och drack ÖL och myste *haha* så söt. heil heil crazy-eyez *ASG*
Mor och far höll på såga massa ved, vädret var ..underbart *___* sommar
men en sak i taget, låt oss få julen och sedan Nyår överstökat sedan kan jag börja längta mot sommaren igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

hej gumman nu är det dags att uppdatera bloggen =) ha det gott. ses i morgon Kram

2007-12-23 @ 17:43:07
Postat av: Maria

Ja det måste jag göra, eller vadå? ;D gilalr ni inte att mötas av spänniga gubbar varje gång ni kollar in ;D hahahaaaa yuckieee

2007-12-26 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0