Happis & CANDY-WORLD!

På måndagen steg jag upp tidigt för Ida Frida & Jag,
drog på en road-trip till Happis!

image616







Frida




Frida körde *fort fort* i sin gammla röda Toyota och vi han fram till Alko tidigt :D
och hade got om tiiiid att strosa runt bland delikatesserna som fanns att beskåda i hyllorna,
& vi var då dom enda i affären!,
Dom köpte en Rabarber likör var, lite Lakrits grejjs, några mindre flarror *gott-gott* 60%


Vi skulle på IKEA , mest Frida -jag köpte bara en handkräm för 19 kr :D
*DUKTIGT för att vara mig* Brukar alltid handla för sisådär 800kr
.....denna gång Tänkte jag nästan köpa några jätesöööta julgranskulor/stjärnor/ägg i gnistrande färger ..men nää fan, det är för tidigt....image607
Jag hinner nog till IKEA igen innan jul
& 2 st varmkorvar med bröd köpte vi för att klara oss igenom hela affären

Såg denna stora matta som var så cool,(jag köpte den ej) kosta 700:-









Vi drog även till
image610
hi hi hii Jag har alltid älskat att fynda där! ibland hittar man riktigt snygga saker

image606
Och där hade dom total UTFÖRSÄLJNING ! !
~ Jag köpte en maaassa härliga kläder!
50% på alla priser *___* hohohoo Shoppah loss!






Denna coola lilla party jacka kosta ...typ 45:-
och är stor som en bolero typ kan va snyggt ..jag har redan planerat in ett tillfälle att ha den ;D










Denna jacka kunde jag inte motstå! eller välja färg så det vart i 2xBrunt + Blått 35:- ST!
Ahh billigt värre!
Får se vad jag gör med dom, ha kvar alla? eller sälja eller ge bort? =) man vet aldrig!
söta var dom iaf =)





Denna västen provade jag ..men den var FAN inte snygg :D ..men ibland måste man bara prova ;-)





Denna naijsiga PROVADE ida




Denna jacka provade jag men köpte ..ej







& denna långa kavaj-tunika sak provade jag i ranbdig maffia-stuk hur cool som helst ..fast linjen mellan cool och ful som stryk är ibland väldigt VÄLDIGT tunn så nä jag köpte den inte :D *ASG*







Åhhh ..den här tröjjan såg jag inte i affären, snygg den var! På HENNE jäkla anorektiker Haha ..hade nog inte varit såå het på mig ändå ;)



image615








När jag fyllde år fick jag denna snygga kjol av Mamma! :D

Tackeli Tack Världens finaste lilla Mor!
















Dagens låt: *som jag just fått in på mobilen som ringsignal är:

Add Video to QuickList
Maskinen - Alla som inter Dansar.


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0