Torsdag på Stan

image48


I dag jobbade jag natt till kl:09 å drog sen till Östermalm och solade,
Läste min bok tills Ida kom å så solade vi några timmar till

Men...det låg en skum uteliggare/spännig typ 'inlindad' i en sovsäck å bara
fötterna stack ut under högen av täcken i buskarna! Jag tänkte d var nå lik
men nä,, efter vi tog av oss till bara bikini ..
..då börja grejjen röra på sig och smög sen ner mot strandkanten,
han bökade runt i flera minuter mellan träden kasta pinnar & vi solade ju så
vi blundade mest hela tiden men jag hörde ett stön och när jag kollade upp stod han där, 7 m ifrån oss vid stranden; med en jättestor sten uppe på händerna ovanför huvet, utan skjorta å var skitskum! :D
sen gick han 3 steg med den ä slängde den åt sidan på marken som en sån där lebbig
Boddybuilder gren (som på Världens Starkaste Man på TV3 som alltid nån svenne eller finne ändå vinner)
Jag tänkte vafan, håller han på posera å spänna sig för oss?!? CREEPY kille.
IDIOT! ; vi ser inget!
-Vi solar å lyssnar på Gym Clas Heroes i Ida's MP3!
-Men ..Stick iväg jävla uteliggare vi vill sola! ifred

HaHaha ha *sen vart jag paranoid & började tänka:
*Shit om nån kommer å släpper en sån där stor sten i våra hu vuden
när vi ligger å solar ..

..så d stänker hjärna över hela filten (som vi fått låna av Ingrid!)
* Hahaha


Sköna tvångstankar man får ibland,
Jag höll ett vakande öga på den skumma killen me 6-packet varje gång han rörde sig fan, Ingen ska komma här å krossa våra skallar när det är SÅ HÄR bra väder! :P damn, int e denna sommar INTE i tråk lule.



image46

Sen gick vi iaf in till stan och träffade Markus, vi irrade runt och tog oss till det nya glass stället vid parken,
"7th Heaven" me massa coola smaken som: Chockladbollsglass! Blodapelsin och ..ingefära?!,
Med glassar som: "Xstacy, Multiple Orgasms, Better than sex" "First temptation" = persika/hallonglass, Chokladsås å chok-vaniljglass + Banan m.m.
& En redig "ORGASM" kan du dela me dina 10 närmaste vänner för 350:- (innehåller hela sortimentets smaker)

image37

Malin och Ingrid hade iaf dragit å äta lunch på Baan Thaii så vi gick tillbaka österut, och var för snåla för att köpa en glass för 40:- så vi drog ner till Tågstationen å på 'JV' !
Där vi köpte en smarrig sketagod Mjukglass
Jag tog med Lakritsströssel och Noisette sås på ALLT för 20 kr!


Sen träffade vi äntligen (proppfulla mätta å glada -men mycket bajsnödiga) ;D Malin, -Ingrid & -hennes bror a.k.a 'Osis' "För att han alltid e ivägen när ingrid ska få knulla" hitta jag på men nä , d var inte därför han hette Osis eller var d Ozis det stavas? ja Lillebror #2 får han vara tills vi vetimage49 mer om han.
Dom hade ätit på Baan Thaii som sagt var,och var nu för mätta för att äta mer glass med Ida som dom planerat, så vi satt utanför TASTY under
 parasollerna å solade och hade kul.
Senare kom Simone, Budda, Patrik och lill anna förbi, dom hade,
 som alla andra, varit ute i solen hela dagen och kom från MCM
 där dom fikat å ätit mackor.
Ida tog fram en påse röda fina äpplen och vi åt nåra.
Sen blev kl 15:30 å jag drog till Kupan! Där jag fyndade dessa söta speglar 20x20 cm stora.










PS. Borde jag ta å färja håret RÖTT nu igen?  ---------------->


Nu är det rött-brunt matt som på bilden här från förra helgens maskerad

..Blir det inte bara blekt i solen direkt när man färgat...? =)
Vad tycker ni?





~ Glass Glass, i stora lass!
   Gärna i en ICA kachs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0