Student Fredag!

image62

Student dax igen
Ja ...behöver jag säga mer?? :D



Jag stannade inne i kväll & såg film: Hot Fuzz (2007)
Den var mycket bra, men något som fattades...
den var lite för oseriös, lite ondare kunde "mördaren" ha varit, men ja den ska väl vara barnvänlig.

image64


Men i morgon ska vi festa! Grillfest hos Sara på Hertsön, potatisgratäng och kött!

image63


Så här såg det ut för några år
sedan, när Johanna hade hår:


Våra vilda år...






OBS! Bilden är ett montage
;D ..av mig *hahaha*



"Visa fittan så får du popcorn"
Hahahaaaa bästa citatet


image65
Böcker jag läst:

En shopaholics bekännelser av "Sophie Kinsella"

image66

Den får3,2 av 5,
Underhållande men inte så minnesvärd

Djävulen bär Prada av Lauren Weisberger

3,5 av 5 Bättre än filmen iaf!
eller ...var det tvärt om?
Äsch skit i det, Ugly Betty är bättre än båfa iaf ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0