STACKARS Paris!

image67

Aftonbladet:
"Söndagar och tisdagar är nämligen allmänna besöksdagar på fängelset.
Frågan är dock om Paris familj kommer att känna igen sin dotter,
som då tillbringat ytterligare två dagar bakom galler
."


HAHAHAA!!! Jo! fan va hon kommer att ha förändrats!
Efter två hela dagar i finkan! ..hon är säkert en helt ny människa! =D
Nerknarkad, våldtagen, skaffat tuffa "prison tatt's",
hon har nog redan hunnit lära sig hur man gör sitt eget TOA vin!

Stackars lilla Paris!



Nog om det!
Kolla in mina snygga Bikinis!





Inredning:

Jag köpte en spegel på Kupan 50:-




Jag har den i köket ovanför mat bordet




Konst



D
essa två tavlor har jag inne på min lilla TOA
de är så söta. Originalen Målade av: Gustav Klimt
Den första heter "The Kiss", den andra "Mother and Child".


Dagens Tema Outfit:

image75

  • Svarta söta örhängen med diamanter
  • Handgjorda örhängen av glas och koppar - dinglar när du går! 1000:-
  • Körsbärs skor svarta och vita
  • Dyra dyra väskor med körsbärsmotiv
  • Coolaste bikinin
  • Svart klänning med körsbärsmönster!
Jag hade velat ha allihop! :D
Men jag får nöja mig med att klistra fast mitt huvud på dem! *HaHa*


~ Morsning korsning! Ägglossning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0