Sötsugen!

image35
Åhh nu vart jag sugen på den där goda Kebaben!
..den
som jag brukar köpa för 19:- i Stockholm..

å en saftig kebabpizza från Matstället.!!
Men fan, Jag ska blogga i stället! *HAHA*
..Kanske därför ni kommer att få se en hel del blogging från mig nu framöver,
att man bloggar varje gång man blir sugen på nått slibbigt onyttigt
Smaaart ide ..eller Hmmm...


...Men man får passa sig iaf! så man inte snart ser ut som lilla Kicki! :D

image36


    ..och inte kommer i någon av sina älskade klänningar
    så måste börja sälja av dom på Tradera eller nått *neeeeeeej* :~(




PS. Lyssnar på:   ......Orup -Magaluf!
hahaha....   HARDCORE!         .........jag vill resa! VART som helst!


~ Hare bra din LusHare!
..ja kom inte på nå bättre nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0