Sötaste Sommar Klänningarna!

image20

Nåra av mina somrigaste klänningar *____* åh, älskar dem alla!

image19

----- Cubus --------- Indiska --------- H&M ----------------- LINDEX ---------------





image18



--- BIK BOK ----- KappAhl------ KappAhl -------- BIK BOK -------- LINDEX -----



Här är min syster och, Jag i min absoluta favorit klänning!

image31
Det är den Svart & Lila Rutiga från Lindex, jag köpte den förra året och hade den när vi drog på festival! Och under natten ..efter mycket härlig fÿlla så fick jag och min pojkväns polare Petter den "briljanta ideen" att vi skulle springa och hoppa över en Å... ja :D ust det en Å.
Han hade byxor och klarade det, hade ju klänning och just i hoppet kom jag att tänka på det att jag inte kunde "bresa" så mkt i spagat som han, men jag klarade det ...nästan *Hahahaaa det var en syn!*
Landade på andra sidan meeeeeen just på kanten; som bestod av en gammal slibbig blöt och mkt halkig stock!
Så jag föll ner i ån =D

Men ingen fara! Det var bara JÄVLIGT kul! ja bekymrade mig inte över det, man har ju varit blöt förr.. hehe
Vi var glada och det var ju trevligt att jag kunde glädje folk med ett ...öhm, oförglömligt minne iaf ;) & någon av oss hade en kamera så det finns säkert en kul YouTube-film där ute någonstanns på hela händelseförloppet *ASG*

Så vi drog och såg 'I'm From Barcelona' rocka loss, sen hörde vi om dom skulle me på nån efterfest men då upptäckte några tjejer att vi snacka med dom å massa fans kom springande så vi stack iväg till öltältet i stället, Och då hade klänningen redan torkat för länge sedan och det vart en kul kul kväll.

Så klänningen har en fin liten DAMP historia men den är lika fin ändå! :D

image34 och jag ÄLSKAR DEN!



Här hittade jag en massa söta saker i GULT!
(skulle visa er min söta gul-rutiga Cubus klänning *som finns på bild högst upp*
men hittade i stället en massa andra GULA lekfulla saker, så här är några av dem)



Yellow isn't Mellow!

image79
  • En sån där nätväska hade jag som liten, fast Blå
  • En SvampBob har jag!
  • Den där gulliga gula MjuKis(s)en *ASG* finns här: Sverige
  • Den där gula banan väskan har jag nästan (liknande)
  • En sån där sexig gul TAXI klänning skulle nog Ingrid vilja ha ;) visst?

~ Yellow pages, is contagious!

Kommentarer
Postat av: Nettab

Nä, vi tog bilen till Grelsbyn och jogga där i eljuspåret. Ok, ska kolla in hans blogg.

2007-06-13 @ 10:53:00
URL: http://busbrud.blogg.se
Postat av: Nettan

Tack för hjälpen =) Men måste fråga varför är busbrud understruket? busbrud texten som är på bilden med mig, urban och tigern..Tänkte för vill inte att det ska vara understruket. Tänkte om du kan fixa det åt mig?

2007-06-13 @ 22:43:06
URL: http://busbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0