SLUT Toapapper IGEN!

Fan  , nu är det verkligen kris!  jag har (nästan)slut pengar -och SLUT SLUT toapapper!



Jag har snålat och sparat på en 70 cm lång bit hela dagen och fan, nu är ALLT slut
..vet inte vad jag ska ta mig till.

Jag var på affären i dag och började diskutera med mig själv och sa att jag verkligen borde ta å köpa nåra rullar men ..det gick bara inte, Någon slags tvångstanke eller något , men jag kom därifrån helt utan papper och köpte i stället en burk Eldorados Taco-sås - Starkhet: Medium

.....fan vilket arsle man är ibland


Kolla in dessa Snygga Toasitser jag hitta!
image1


För övrigt var dagen underbar!
Solen sken som aldrig förr, drog ut på stranden direkt efter natt jobbet slutade kl 10
(har jag inte jobbat å redan är vaken orkar jag annars aldrig upp före kl 12 tiden)
  • lite iskall BOB Jordgubbs saft i en flaska,
  • en bra bok
  • en schackmönstrad stor filt
  • min supersöta bikini RÖD & VIT Rutig som en liten fäbojänta
  • och en mycket pratglad blondin som underhöll mig med sagor om alla hennes pojkar, (som varit feta å nu e "snygga" men jävligt uppkäftiga å outhärdliga att umgås med)
image3 Små citroner gula var boken
Och handlar om servitris som vill klättra på karriärstegen inom restaurangbranschen. När boken börjar är hon hovmästare på en av de finare krogarna i stan, ett riktigt toppjobb. Men chefen vill ha mer än bara hennes tjänster i restaurangen och det hela slutar med att hon blir avskedad när hon vägrar ?ställa upp?.


haHA  underbart BRÄND vart jag iaf! Så rödbränd att En jätte gammal gubbe på affären började komentera mina ben, och prata med mig jättelänge,,, om att jag måste "skydda mig" och allt sånt där ,Ja ja jag vet lilla gubben, sånt klärde man sig på sex-oral-undervisningen i skolan ...NOT
Han sa att mina ben matchade mina (helt nya och JÄTTE) röda ankel sockor
äääähh   han haltade å var underhållande iaf sen började jag sakta avlägsna mig iväg mot taco-sås hyllorna


Saker jag vill ha mer av: image4
Folk jag hatar: dessa bratz brudar som är alldeles orange i fejset av alldeles fel foundation och/eller har solat alldeles för mycket med 'Fake-Spray-Tan'
OCH alla hurtiga studenter...... GAaaH!
image5
Sisst men inte minnst Något jag ÄLSKAR: LUSSEKATTER! & ninja-björnarna! 
                   image7                                                                image8

~Frid å fröjd Sameslöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du hittat hit åxå Miss Toapapper.. hehe ;) Nåå på återséende.. ! :)

2007-06-04 @ 23:09:52
URL: http://maddoluskan.blogg.se
Postat av: Ronja

Vilka läckra toasitsar.
Är boken värd att läsa? Den är inte tråkig?

2007-06-04 @ 23:38:18
URL: http://argabloggen.blogg.se
Postat av: Ronja

Skönt att du håller med mig om det! Jag förstår inte varför svenskarna helt plötsligt började tycka så bra om en person som är helt menlös och bara gnäller när hon sjunger. Hör inte människan själv hur värdelös hon är? Uppenbarligen inte..

2007-06-04 @ 23:48:22
URL: http://argabloggen.blogg.se
Postat av: Nettan

Hej! så du har hittat hit, kul!

2007-06-05 @ 16:14:04
URL: http://busbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0