Presenter från Tokyo!

Idag fick jag ett paket ända från Tokyo! *YEY*


image98


Där i fanns bl.a. den här söta lilla...ungen som är 'inbakad' i en slags ..'räka' eller 'sushi-bit'!
*HaHA* Ja, japaner har söt humor..

image96

Den andra, Björnen, är iaf en 'PostPet' som är ett jättepopulärt...
..nått slags program/med en rosa nalle och söta små saker som 'bor' i din mail i en liten värld & gör att alla dina mail blir leverearde av söta små animerade saker..typ.
.
Och ju mer mail du skickar å till vem du skickar till,
och vilka smileys du använder ..ja då ändras allt i
mail-världen och det utvecklas, djuren "lever" där på
nått sätt... ...bygger saker...?


D
essa små nallar är iaf en av flera hundra olika små och stora nallar och varor från PostPet-märket.

D
en här baby-masken är iaf från SEGA =D
Och väldigt....... Creepy-söt!


Här finns en liten PostPet film för de som gillar kolla på onödiga saker på YouTube hela dagarna!
http://www.youtube.com/watch?v=pd_AO4iNQDs



Idag
har jag inte gjort så mkt,
Jo rensade ur HELA skafferiet, städade hyllorna, sorterade, satte all gammal mat i en "Ida-hög" ...som du ska få att äta Ida! när du kommer hit! :D HAHA-HA å när du e bakis på morgonen dagen efter' ;)
....nä, det var bara en massa gammal CornFlakes som jag ska mata fåglarna med nere vid sjön i 'Pensionärs Parken' nån gång i sommar

Sen lagade Jonas en jättegod Kyckling wok med mango-saker å ris Yummie!
Jag tinade kycklingen i micron! och diskade -Duktigt duktigt ;D

Nu e kl: 02:39 och jag e inte trött, kanske inte så konstigt eftersom jag satt uppe till 7:30 i går "natt" å sov sen idag till 16:20 ...Tänkte gå på promenad med min mor som ska till jobbet nu kl: 04:30 =)
sen ser jag va jag gör efter det kanske hålla mig vaken tills i morgon då jag måste ut bara d blir sol nån gång.
Och vi var på COOP å köpte glass, kl 22:40 just innan dom stängde, regnet föll, det var lite mörkt ute, mysigt påminner om hösten.
Och idag kom Sandra till Luleå! måste ta å träffa henne nu snart, länge sedan hon var här, bara pluggar på i södra swe,


~ Spång & bräda,
nu ska jag städa!
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0