Midsommar Stress!

image155

VART ska vi vara? :D ahh i morron gäller det!
Sommarens STORA mat och supa till lite-mer-än-vanligt dag! (Fan Ida! vi måste fira det genom att klättra högst upp i vårat träd i Stadsparken *jäkla mysigt ställe å sitta efter krogen å ta en ÖL *haha*)
Och vad ska man äta i morn!?
KÖTT KORV LAMM! åhhhh
Har fått lite Älg-kött av mamma och har lite sån där Lamm-korv kvar i frysen! Så det ska vi ta å grilla med lite potatissallad, baguette och sallad till *LÄNGTAR* :D~ och dregglar

Vi var nyss på Storheden Jag & Jonas, Vi köpte massa goda saker, som ÖL, baguetter (2 st FULLkorn till anorexi-Malin), och en stor melon jag & mallan' ska dela, italy-skinka, mögelost, lök...
Fan va mkt folk, alla slet i korv-prover & burkar med creme-fraiche
köpte oliver, lite hallonkräm

Hela dagen har alla ringt och frågat alla var vi kan vara å försökt planera den perfekta grillfesten!
Ingrid hade lovat oss en sjuhelsikes fest på tuna men nu bangade hon & reste till Sundsvall för 2 dagar sedan.
& nu de nya planerna: Först skulle vi vara hos Ida i 'RutviksReveln' vid björspyhandelsträgård ..men ingen orkar visst ta sig dit, (eller betala taxi därifrån för den delen)
eller sova i den gooooa' svettiga jaktkojan som Ida har till sitt förfogande ;)
..Fan! nu vart jag sugen på å vara DÄR på midsommar!
-.....Springa runt på nån myr när solen aldrig går ner, ha nån sovsäck på marken man kan krypa ner i bara, alla somnar mätta å fulla, myggen som surrar i midnatts solens varma sken, Ida som busringer till ett gammalt-player as- till ragg; vid namn Dracula! :P Malin som slänger ut alla ur jaktkojjan för att sätta på simone *som vanligt* HaHA ...Jag som vid 04-tiden söker efter gamla smarriga köttbitar att värma i idas micro, (eller ha som bete när jag komer på att vi ska FISKA) ...Johanna som klagar på att hennes champange e slut och att Jovich hår luktar så mkt myggspray.. ja se denna midsommar
....men såå kul lär det säkert inte bli =D eller ...jo man vet aldrig!

image157Och VAD ska man ha på sig? Ida ville ha samma klänning
som jag tänkte ha, fan ..Hur ska vi göra nu?
iiihh nån av oss måste hitta nått annat vi känner oss sommriga och glada i *Yikees*!

Här trodde man att man hade allt under kontroll..

...men så är det ju med ALLA storhelger
Ingenting blir ju ändå som man planerar =D


Nu ska jag gå och äta en smarrig baguette med vitlöksdressing och se avsnitt 4 av nya serien 'The Traveler' som jag laddat hem..

image156

- GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Sweet little Joey

Haha, det lär nog ordna sig till slut det här skall du se. Såg din/er klänning på Lindex idag. Den var söt, men helvete; 399 kronor? Hade planer på att införskaffa den, men tur var väl det ändå att den var så dyr. Vi kan ju inte alla ha likadana:)...Jovic får inte ha myggspray i håret för övrigt, då kan jag ju inte sniffa mig rusig där som sig bör en romantisk midsommarafton.

2007-06-21 @ 20:27:52
Postat av: T.O.A

Japp! DYR! men vi hade en sån där rabattkupong 50% på valfri vara! :D så vi tänkte vi köper den tillsammans å slås om å ha den haha ;D
inte så smart ....eller kasnke Vi får se vam som får ha den
Haha
nä myggspray går fet-bort i "lil' fettot" håret hahaha

2007-06-21 @ 21:42:19
URL: http://www.toapapper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0