Gult #FFFF00 igen



H
är kommer mer gult! & några grejer som jag har.









O
ch här är jag som liten & GULhårig, filosoferande på en äng i Överkalix hos Farmor & Farfar. ..eller så tänker jag ut något djävulskap.



...Jag provade ju färga håret blont i vintras, men det funkade inte jag hade ju rött.. och man måste väl bleka det isf?
Äh Orka!



O
ch nu en sista Party Guling med glamour stuff:



  • Shyssta snappsglas
  • Och den söta Little Miss Late tröjan






Hahahaaa den var ju ganska kul:

Kommentarer
Postat av: Madde

VÄÄÄÄÄRSTA godis-butiken dom ska öppna i Happis, du vet där i Ikano-huset bredvid Ikea.. UNDERBART.. då kan man ju fara dit nå när man ska till Ikea o köpa upp hela "månadspengen" i bara godis o framförallt i bara CHOOOOOOKLAAAAAAAD... ;) haha.. Pyss!

2007-06-20 @ 00:22:23
URL: http://maddoluskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0