Gömt i Garderoben!

Ah, jag har så jäkla dåligt minne!
Och varje gång jag gräver i olika vinds utrymmen eller i garderoben och hittat nått bortglömt guldkorn blir jag lika glad!


Här är min supersöta Kanin-väska jag fyndade till mig på H&M i våras!

& Kolla in dessa två ..väldigt iögonfallande..."Estet-Rock! väskorna!
Älskar dem me, måste byta ut min gamla/ fula/ risiga/ halvtrasiga/ lortfärgade (inte fullt så -)vita" väska nu!

Tror jag ska ta kanin väskan!
För jag e sjukligt förtjust i kaniner... somliga tycker dom e läskiga..
..men varje gång jag ser en kanin måste jag skaffa en! *___* ..och det gör jag då oftast >__<
Men nu har jag hjälp av Jonas att stoppa mig >__< han har lärt sig efter "Tokig" :D



Har även (i vintras) köpt en Goth-väska för att ha på Dark-Angel ...men nu e d ju sesongs uppehåll för D-A.
Den är i reält mocka-skin grejs.
..tänkte ha den på begravningen ..men sket i det -för va ska man konka runt på en väska då för?
...den e tillåme snygg på insidan!

Synd bara att massa fina saker försvinner in i röran ^____^; måste gå å städa nu.. HaréBra!

~ Magiskt men Tragiskt som Håkan sa.

Kommentarer
Postat av: Jo

Åh, vad kul att kunna fota sådär spontant, allt möjligt. Olyckligt nog kan ju inte jag göra detsamma då min kamera är trasig sedan du lånade den...Nåväl, jag får väl köpa en ny när jag blir rik om hundra år.

2007-06-27 @ 20:06:46
Postat av: T.O.A

Jag gömde den men så skulle du fota mer i fyllan mer vet jag inte än att jag tyckte va var alldeles för fulla för att leka me kameror :D
ps. jag har ingen kamera heller, detta e jonas farsa's (skitkamera)som jag knappt får låna :P snålungen där..

2007-06-28 @ 05:59:21
URL: http://www.toapapper.blogg.se
Postat av: Jo

Haha, jomenvisst. För det första var jag inte full den kvällen, för det andra fotade jag två foton och ingenting mer. Då var den ej trasig. Sedan tog du tillbaka den. Men men, wtf, skitsamma. Blir bara less somriga dagar som dessa då man vill fota vackra pojkar och solskensstunder.

2007-06-28 @ 14:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0