Förra Helgen



Var vi på Hägnan på Lördagen och såg min mor dansa Magdans
det var kul och dom var så duktiga, hon var så duktig..
..tycker bara att hon kunde sluta ha händerna knutna när hon dansar -då ser man bara ut som ett buggande mongo som fått vara med i 100 Höjdare ...men hon såg inte ut så, nä inte alls =)



Far var där me, med videokameran så klart, och killen brevid hade samma T-shirt som farsan, hahahaaa oooh "pinsaaaamt" ..not.



PARTY

Sen for vi till Sara och grillade! Jag och Ida hade med oss flintasteks liknande-karre köttbitar och Ante hade gjort en underbart smarrig potatisgratäng! :D
Sedan spelade vi kubb, Söp och lekte roliga lekar och tillslut "Jag har aldrig..."
Det kom fler folk till partyt och..

Då vi bl.a fick veta att en kille vi känner hade:
"jag har haft sex med grann-kärringen i huset brevid när jag var 14 år, å hennes gubbe var på jobbet"
öhhh höhö ja där ser man! ;D
och va meeeer...



Här rider jag i aftonens vackra klänning.
(från KappAhl och borero från Lindex, länge sedan jag köpte den kommer knappt ihåg var.)


Sen for vi ut: på Färjan (ett tips) ta en bläckpenna kladda en ring med 3 st B i, på handen å slicka massa å sudda ut det ,Då ser det precis ut som Färjans stämpel och du kommer in gratis! Jää EKONOMISKT å bra om man ändå ska på det där skit 40-taggar stället å d e fan inte värt 80kr.. Men jag gillar ju båtar så det är darför jag går dit *HaHA*

image106
Sen när dom stängde hittade jag & Ida en skitsnygg gammal båt vid BBB-bryggan och vi fråga om vi fick åka med vilket vi fick! Och när solen gick upp vid 04 tiden åkte vi båt, lyssnade på Dire Straits & tog en ÖL, håret fladdrade i den varma vinden, motorn brummade, havet glittrade och livet var bara så underbart!
Kring kl: 05 var vi framme vid Willys i andra hamnen; (Södra Hamn), och gick hem över bron och somnade lyckliga och glada!


Dagens låt: Mason Vs. Princess Superstar - Perfect

1 2 3 4
Let me hear you scream if you want some more
Like ahh
Push it, Push it
Watch me work it
I'm perfect

Thats right I'm a superstar
Everybody wanna come up when I'm at the bar

Check it out now
The Look
The Lips
The Hips
The Tits
The Hair
The Eyes
The Skin
The Waist

You can see what I can do on this microphone
So guess what I'm gonna do to you at home!

HaHaa! Så underbar låt ;D

~ Nu,Slut på mitt gnat,
din lilla underlat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0