Dagens OutFITT

I dag har jag shoppat lite!


Denna söta klänning från Lindex.. tänkte jag ha på Midsommar!
Ida fotade så jag var tvungen att klämma ihop mig till en knöcklig liten boll för att komma me på bilden. :)





& roliga små leggings i crazy färger...

Till det hade jag de gamla vita (supersköna)spets-skorna från Indiska


Träning & Hälsa:
Johanna ville gå på promenad i dag men ..det började regna (*YEY* TACK GUD!) Hahahahaa
så jag slapp... nää, men jag e duktig när jag vill/måste! ;)

Vi sprang ju Vår Ruset!
Jag sprang som en tok! var bara tvungen att 'gå-springa'
några få gånger, otränad som jag är!
Men ja gjorde jävligt bra ändå! Jag sprang hela loppet på 35 min!
& Johanna sprang ..oavbrutet(!) hela tiden -Stannade inte ens för att dricka vatten, sa hennes far! Det ni! ;D Hon klarade alla 5km på ..27 min! Duktigt!
Hon är ju hurtig; springer runt sjön 4km nån eller nåra gånger varje vecka, tänk om fler var som hon ..då hade det varit trångt på gå vägarna..
(vi skulle ha tränat tillsammans veckorna innan 'Vår Ruset' men som oTUR var så regnade det hela tiden ;) heheee)



Och över till en helt annan söt-sak:
LAVA-Matilda är gravid!
Och idag hittade jag och Ida den sööötaste lilla baby-body-dressen!
- 40kr på Lindex! så 20:- var!
Det är Stl: 74 Så den har något att växa i, (de flesta köper ju små-
små babykläder för nyfödda, & dom växer ju så fort)
& Zebrafärg är ju både pojke & flicka-färg ;)

...Den här 'freaky-fat-kid' -bilden hitta jag på aftonbladet,,,var bara tvungen att sätta in den på
zebra-body-bilden ;) Fölåt om jag skrämde er!  hahaha!

Kommentarer
Postat av: Jo the hoe

Hahaha. Jag har ju inte sprungit på flera veckor nu, inte sedan Vårruset för att vara helt sanningsenlig. Och det börjar så smått visa sig litet varstans på denna annars så oantastligt välformade lekamen;). Jag skyller dock denna lättja på The Ghetto boy, aka Lill-flottot. Hade det inte varit för honom hade jag givetvis utmanat Susanna Kallur på 100 meter häck i sommar. Puss, darl'!

2007-06-20 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0